en minisinden, göbek shower parti...

son yılların modası,
hamilelere özel moral ve hediye günü etkinliği "baby shower" partilerini bilmeyeniniz yoktur, herhalde.
ablam ve sevgili gülsen ablam, ısrarla sana da yapalım demelerine karşın, bir türlü yapmaya fırsat bulamadık. evde yapmak zahmetli olacaktı, dışarda yapmak bana yorucu olacak derken, ablalarımı gerçekten gerek olmadığına ikna ettim. hayırlısıyla kızım bir gelsin, 40 mevlütünde istediğiniz gibi organizasyon yaparsınız söz karışmayacağım, dedim.
bugün öğleden sonra çocukluk arkadaşlarım ayça, ceren ve berrak beni ziyarete gelecekler. "doğurmadan seni ve göbeğini görelim" diye geliyoruz dediler. dedim buyrun, ben yatarım siz kendinize hizmet edersiniz dedim. gülüştük. nasılsa yabancım değiller :)
kısa göbek shower partimizin ardından böcüğüsüm şehir dışında olduğundan,
cerom akşam bende kalacak.
onunla da partimizin ikinci etabı olan pijama-terlik-tv partisini yapacağız, kısmetse...
ne güzel tıpkı eski günlerdeki gibi :))

fotoğraftaki gibi bol şekerli, çikolatalı baby shower partim olamadı ama en minisinden göbek shower partim olacak gibi duruyor, şimdilik izninizle biraz dinlenip kek yapmak için tekrar ayaklanmam gerekecek. baş baaaaş :)

Yorumlar

Filiz dedi ki…
amma moda oldu bu partiler..bir bebeğim olursa ben de o doğmadan böyle bir parti vermeliyim:)hamilelik iyi geçiyordur umarım..herşey gönlünüzce olsun:)

izlemedeyim,bana da beklerim:
filizinevi.blogspot.com
Adsız dedi ki…
ne güzel işte :) alası oluyormuş.
hem de en eglencelisinden oldu. cerene bir de ayca eklendi. koca gece gulus cumbus kızkıza pijama partisi yapmış olduk:))
tesekkurler filiz, kizimiz hala göbisin icinde simdilik heysey yolunda gibi duruyor. darisi senin de basina insallah:)

Popüler Yayınlar