okuyucu değil, yiyiciyim ben :)

kitap dayanmıyor bana.
geçtiğimiz hafta pazar günü böcüğüsüm bana ayşe kulin'in son iki kitabı olan "hayat ve hüzün" ü aldı.
pazartesi akşam ikisi de bittiii.

yine kitapsız kaldım.
sevgili kara kitap, göndermiş olduğun kitapları da yedim desem yeridir. ilk biten "ece'nin hamilelik günlüğü" oldu.yemek hafif kalır, yaladım yuttum :) hatta taze hamile bir arkadaşımda şu an, günü gününe o okuyor.

ikinci kitabın da sonu gelmek üzere. bebeklerin daha hamilelikte neleri algıladığı ve anladığını öğrenince şaşkına döndüm. kesinlikle tavsiye ederim. ve kara kitap, sana tekrar çok teşekkür ederim :)

Yorumlar

kara kitap dedi ki…
iyi okumalar,minik asya ve sen iyisiniz demek,haber almak güzel.böyle arasıra cee de git,merakta bırakma.asya kızımız uslu duruyordur umarım.söyle ona çok acele etmesin, sabır en büyük erdem değil mi? :))) kendinize iyi bakın.
Adsız dedi ki…
şu 2.kitap ilginçe benziyor, öneriyorsun değil mi :) alalım yahu
*evet ce e demezsem icim rahat etmiyor zaten. asya kızımız sabırlı olmayı simdiden ogreniyor sanirim. ikihaftacik daha dayanacak teyzesi, sonra istedigi zaman gelebilir:)
* evet oldukca ilginc. anne ve bebekler uzerinde yapilan arastirmalara yer verilmis. ve bebegi bir biray olarak kabul etmenin karakter gelisimine olan faydalarindan da bahsadiyor.
ben bitirmek uzereyim, istersen bana adresini mail at, yarin ya da carsamba kargoya veririm.
Zeynep'in Evi dedi ki…
güzel bir tabir:) yiyici bende öyle olmak istiyorum :)
yıldız dedi ki…
Oku canım bol bol,ilk zamanlar fırsat bulamayabilirsin.
Ben yeni yeni fırsat buluyorum okudukça seviniyorum bu koşturmacanın içinde:))

Popüler Yayınlar