Z raporu 2022

Yine ben ve yine upuzunun bir ara.  Neden? 

Çünkü artık evde çalışan bir kurumsal ve dijital iletişim uzmanıyım. Tasarım da yapıyorum, yazılar da yazıyorum, illüstrasyonlar çiziyorum.  Yine yok yok, bende her zamanki gibi. Ama artık çok daha verimli ve enerjiğim. Sadece akşamlarımı bilgisayar ve sosyal medya tepesinde değil de ailemle evde film keyfi, bitmeyen evcilik seansları, kızlar erken yatarlarsa tığ ve örgü örme, uyanık kalmayı başarırsam da kitap okuyarak geçirmeye başladım. 

Dehb'imi kabul ettim, kendimi kabul ettim, kendimi sevmeyi öğrendim, hayır deme konusunda hala gelişmem gereken yönlerim olmasına rağmen, özel ve tüzel alanlarda sınırlarımı çizmeyi öğrendim.  Çok yoğun düşünsel eylemler gerekmedikçe Ritalin almıyorum artık. Sağlıklı beslenme, vitamin, omega desteği, iyi bir planlama ve doğru motivasyonla kendimi yönetmeyi öğrendim. Kendimle nasıl gurur duyuyorum anlatamam. 

Kırılmadan eğilmeyi, gemileri yakmadan ilişkilere soğutucu sıkmayı,  sabırın erdemini,  kirpi mesafesini uygulamayı, kendimden memnun olmayı, kızlarla çocuk olmayı, gerektiğinde de yönetime el koymayı öğrendim (ders çalışma
konusunda tabi ;) )


Ektim güzel niyetlerimi, biçtim yıllık hasatımı. Elimden gidenlere teşekkür ettim, yanımda kalanlara şükrettim. Yılın yine son günleri ya, her sene yaptığım ama uygulamadığım yeni yıl hedeflerimi bu sene yazmamaya karar verdim. 

Hayat, sen plan yaparken gerçekte olanlarmış ya; sürprizlere açık olup, en iyi versiyonumla hayatıma gelecek her şeyi makul seviyelerde kucaklamaya karar verdim. 

Yazdıklarımı okudum da ne olmuş bana böyle yahu? 

Değişimişim, gelişmişim, büyümüşüm sanki...

Şaka şaka, çok büyümedim. Birazcıcık olgunlaşmış olabilirim belki, o kıpır kıpır çocuk hala içimde ve ormanda şirinleri aramaya çıkmasam da orada bir yerde olduklarından eminim ;)

Kendinizin en iyi versiyonunuzla tanıştığınız,  potansiyelinizi gerçekleştirebildiğiniz  sevgi ve sağlık dolu bir yıl sizin olsun...


Yorumlar

Popüler Yayınlar