dağınıklık diz boyu

tatile giderken,
"dur su kabloyu düzgün bi yere koyayım da kaybolmasın" demistim.
çok düzgün bi yere koymuşum ki, ara ara bulamadım. yolculukta da yanıma almama nedenim de kaybetme korkusuydu. ama asıl korkutucu olanın evimizin içinde kaybetmek olduğunu şimdi farkediyorum.
olsun, geç olsun, güç olmasın.
yarın ofisten aktarırım, ya da yarın akşam evi talan ederim.
tatil öncesi bulamadığım için sadece sabah saatleri açabildiğim telefonumun şarjını az önce böcüüm buldu getirdi bi yerlerden. aktarma kablosu da bulunacaktır elbet:)

tatilde iki kipat okudum, okumadım yalayıp yuttum adeta:P
yanımda uçurtma avcısı vardı zaten,
ama bir kitapçının rafında koloniyi görür görmez, gözlerim ışıldadı. net 1,5 gün sonunda bitirdiğim koloni, grange'nin son yayınlanan kitabı. buradan kendisine kocaman alkııııış.soluk kesen maceranın sonundaaaaaaa;
yok yok söylemem siz de okuyun.
ama grange yine yapmış yapacağını, beklentiler boşa çıkmıyor.
nassıl yaa, has.. gibi nidalarla kitabı okuyorsunuz:P

uçurtma avcısına gelince aslında yazarın ilk kitabıymış. bin muhteşem güneş ikinci. bense tersten başlamışım.çok etkilendim, hasan ve sohrabın hikayesinden. emire ise çok sinir oldum, kendisi her ne kadar ana kahraman dahi olsa. benim favorim hasan. tüm uçurtmalar hasan için uçsun :)

can dündar, yakamdaki yüzleri ikinci okuma girişimim de sonuçsuz kaldı. yani bir kısmını okudum elbet. gözlerim dolu dolu oldu yine. son yolculuklarına uğurlananlara dair veda yazılarını toplamış, can dündar.
inanın bana o kadar güzel yazmış ki, nasıl desem içim sızladı mı,
kanadı mı bilemedim. yine yarım kaldı kitap :(
can dündar demişken, yığınla eleştiri alması yüzünden, mustafa'yı hala izlemediyseniz, izlemenizi tavsiye ediyorum. eleştiriler, dündara yüklenmeler falan çok abartılı bence. mustafa kemal'in insan olduğunu hatırlatıyor. bizim gibi etten kemikten. çoğumuzun yarı yoldan döneceği mücadelelerle nasıl başa çıktığını, bazen de çıkamadığını anlatıyor.

oo, saat kaç olmuş. yarın mesai var. ben ufaktan kaçayım. pış pış zamanı :))

Yorumlar

Çilek dedi ki…
MErak ettim bunları, geldiğimde kitaplığına saldırabilirim,yanımdada sana bir sürü cici kitap getirebilirim pek tabi. Akmar saolsun, indirim cenneti. Siparişlerini alıcam gelmeden önce :)
canııım, gel gel sürüyle kipatim var senin sevebilecegin.
küpüthanem sana kurban olsuuuuun
Geveze dedi ki…
khaled hosseini'nin bin muhteşem güneş'ini nasıl bitirdiğimi bilemedim, uçurtma avcısı'nı da mutlaka okumalıyım :))

jean-christophe grange fanı gibi bişi oldum :)) süper seçimler yapmışsın tobiciğim ;))

umarım kabloyu da bulursun ;))
Unknown dedi ki…
merhaba
bende koloni ve uçurtma avcısı adlı iki kitabı çok severek okudum. grange gerçekten süperr...
uçurtma avcısında benin de favorim Hasan...
gevezecim yok kabloyu hala bulamadım, cok emniyetli bir yere koymusum hakkaten.
bugün iş çıkışı elimde makine kablo avina cikacagim media markt'ta. yarına fotoğraflarımla sizlerle olmayi umuyorum:P
tüm uçurtmalar hasan için uçsun, emire kuyruğu bile fazla di mi Esraaa? :))

Popüler Yayınlar