evimize güneş doğdu...


24 Mart 2011, saat 17:10'da güneşimiz, kızımız doğdu.
"erken gelicem, çekilin yolumdan" derken 38. haftasında suni sancılar eşliğinde 10 saatlik bir süreç sonunda normal yollardan dünyaya geldi kuzumuz. 3580gr ağırlığında, 50 cm boyunda...
meleğimizin ismini Zişan Asya koyduk.
yorgunluktan bitap olsak da mutluluktan sarhoşuz.

Allah olmayanlara da versin.
bu kutsal sevgiyi isteyen tüm kadınların tatmasını dilerim.

kuzumun mıkırdanmaları gelmeye başladı.
şimdilik izninizle, sevgiyle kalın...

Yorumlar

Nihan dedi ki…
anneli-babalı-mutlu -huzurlu-sağlıklı büyüsün. adıyla yaşasın. sana ise geçmiş olsun. sevgiler.
Nes dedi ki…
aaa tebrik ederim..hamile olduğunu öğrendiğim zamanı hatırlıyorum..o zaman üniversite sınavlarına hazılanıyordum..zaman çok çabuk gçiyor...

allah analı babalı büyütsün :):)
Geveze dedi ki…
zişan asya, hoş geldinnn dünyaya :))

allah uzun ömürler versin, hep mutlu olsun :)

öpücüklerimle ve sevgilerimle, kendinize iyi bakın :)
serrose dedi ki…
caniiiiiim

omurlu olsun
iyisinizdir insallah

dikkat edin kendinize

saglikla hzurla mutlulukla buyusun insallah
GeCe dedi ki…
ben de düşünüyordum olmustur diye, gözünüz aydın allah analı babalı büyütsün hoşgeldin asyaaaa
kara kitap dedi ki…
geçmiş olsun, minik kızımız dünyamıza hoşgeldi.allah ona sağlıklı, mutlu, uzun bir ömür versin. suni sancıyla normal doğum yapan cesur anneyi de kutluyorum. :))
özii dedi ki…
Allah analı büyütsün canım .
Asya'ya kucak dolusu sevgiler . Hoşgelmiş :))
Adsız dedi ki…
Zişan Asya'ya sağlıklı,mutlu bir ömür dileriz :)
hepinize iyi dilekleriniz icin tesekkur ederiz. kuzumla yeni hayatimiza alismaya calistigimizdan sizleri ihmal ettigimizi dusunmeyin lutfen. en kısa zamanda gorusmek uzere..
gksk dedi ki…
aaaaaa! bu ne harika bir haber:) nasıl sevindim ^-^
çok sağlıklı ve çok mutlu bir ömrü olsun asya kızımızın:)))
yıldız dedi ki…
Hayırlısı olsun canım Allah analı babalı büyütsün güzel yazılar yazsın.
Ne zaman ne sormak istersen sor bir tık ötendeyim;))
sergun dedi ki…
aa ben bu yazıyı kaçırmışım..
maşallah allah uzun ömürler versin.
sevgiler ikinize de :)
Hande dedi ki…
Ne olur affet beni, işyerimde zaten kapalı olan bloglara girmeyi engellediklerinden okuyamıyordum. Nisan başından bu yana işsiz ben evde bir iki post yazmak dışında blogları okumuyordum ki, bugün bunu yapmaya başladığımda ne kadar geç kaldığımı fark ettim.
Maşallah. Allah analı babalı, sağlık, mutluluk, huzur içinde büyütsün.
kimse bir sey kacirmadi, kizim ve ben hergun yani maceralar yasiyoruz. yakında her maceramızda sizinle online irtibatta olacağım, az kaldı ;)
Gizem Pehlivanoğlu dedi ki…
canım merhaba;
ancak fırsat buldum da girebildim sitene de tebriklerimi sunabiliyorum bu vesile ile.Çok tatlı bir kızın var maşallah diyeyim.. Allah analı babalı ismiyle büyümesini nasip etsin inşallah:) Zaman hızla geçiyor, her günün ayrı bir tadı var onlarla :) İkinizi de çok öpüyorum, selamlar :)
Gizem Pehlivanoğlu dedi ki…
Canım selam..
Ancak vakit bulup da girebildim sitene :) Bu vesileyle de gecikmiş tebriklerimi kabul edersin umarım :)
Çok tatlı bir kızın var; maşallah!
Allah analı babalı; ismiyle büyütmeyi nasip etsin inşallah:)
İkiniz de çok güzel gözüküyorsunuz.. :)
İkinizi de çok öpüorum cnm,selamlar!
renklicehobiler dedi ki…
Bebek seni ay korusun, yeni doğmuş tay korusun,rüzgar olsun sana serçelerin sürüsü,yüreğine sokulmasın acıların birisi...
Bebek seni Hayat, Hayat korusun...N.B
Seni tanımak, okumak güzeldi...Sevgili bebeğin kutlu, mutlu olsun. Sevgiler...
Oyy çok güzel ya!
Maşallah binlerce kez..
Petite Sorbet dedi ki…
A-man yarabiiim ne kadar tatlı sey o oylee, hosgeldi minik prenses.. Allah analı babalı buyutsun :)

Popüler Yayınlar