12 Aralık 2011 Pazartesi

de, de, de, de, de, de...

minik suratlı böcüğüm dün itibariyle dillendi.
durup dururken, birdenbire hecelemeye başladı.
son birkaç gündür tiss, tüss gibi sesler çıkartmaya çalışıyordu.

dün şakımaya başladı kuzum;
de, de, de, dee...
bab, bab, bab, baaab...
ge, ge, ge, ge...
ay, ayyy...

Allahım bugünleri de gördük ya, binlerce şükürler olsun sana.
o heceledikçe biz mest oluyoruz.
o minicik suratı nasıl yemelik oluyor, anlatamam.
heceledikçe yanaklarına gömülüyorum, ısırmamak için kendimi zor tutuyorum.
korkarım ki, böcüksu yakında benden korunmak için;
yeme, me, me, me...
git, git, git demeyi de öğrenecek :P

9 yorum:

hypo dedi ki...

o kadar güzel anlattın ki. :)

kara kitap dedi ki...

yanaklarını ısıralım.yeme sırasına gireyim bari. :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

* hypo, biz de bizim kizin incilerini biriktireceğiz.
de, de, de ile basladik bakalim :)
* ya evet ya cok isirmalik oldu da kiyamiyorum ki :P

GeCe dedi ki...

valla kendi çocuğum konusmuscasına seviniyorum maşallah kuzuma benim benim için de ısır annesi

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

:) gececigim sen de hayirlisiyla minik "hello"yu kucagina alip, konustugunu da duyacaksin. ama o zamana kadar bizimkinin yanaklarini isiririm ben, senin icin :)

gksk dedi ki...

ahaha:) ne datlıdır şimdi yaaa^^ ısır bence accık

yıldız dedi ki...

Bir de ilk kelimeler ağzından döküldüğünde;))

özii dedi ki...

Oy oyy gerçekten tam yemelik olmuş aysemm :)) maşallahh
yakında annnn nee annnnnn nee de derse hiç şaşırma :)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

*göksuuu dün akşam dayanamadım dişledim zaten hihihihi:)
* yıldızcığım ağzından kelimelerin dokuldugu o an ağzını yirim ben onun :)
* özicim ağlarken anneeey, acıktığında mammağğ gibi ağıtvari sesler çıkartıyor. ilk anne dedi olarak kabul ediyorum ben :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails