hazımsızlık çekiyorum...

son yarım saat içinde jet hızıyla gelişen, şekil ve tavır değişikliklerini hazmetmeye çalışıyorum.
hem de hiç çalışmadığım yerden gelince, afalladım bir an.

sözlü ve sanal yoldan mesajimi ilettim.

ne kadarını duyuldu, anlaşıldı ya da ne kadarını duymazlıktan gelindi, bilemiyorm.
artık duyanlar duymayanlara anlatsın.

ne kimseyle uğraşacak enerjim ne de tafra çekecek halim var.
varsa benimle bir derdiniz, yolunu yordamını bilin ona göre davranın.
kime neye kızdıysanız, ona surat yapın.

evet fazla tepki verdiğimi düşünebilirsiniz.

ama bu ofiste her konuda arkalarında durup desteğimi esirgemezken,
böyle ulu orta afra tafra çekemem ben.
herkes yaşını, yerini bilsin.

ben kimseye saygısızlık etmem, kendime de ettirmem.
bu böyle biline...

Yorumlar

Popüler Yayınlar