Cumhurbaşkanlığına adayım!..

"Cumhurbaşkanlığına adayım" derken, oldum bile.

Nikkentobi Ofis Cumhuriyeti'nin kurucusu ve "Reis-i Cumhur"u benim artık.
İnanmak başarmanın yarısıdır dedim adaylığımı koydum ve rakipsizliğimi de kanıtlayarak başarıyla makamıma kavuştum.

"Sen de koltuk sevdalısı çıktın" derseniz, sırt destekli ergonomik bir koltuğa hayır diyemedim, lütfen bu zaafiyetimi de mazur görün.

Başa geçer geçmez, gelişmiş ve gelişmekte olan ofis cumhuriyetleriyle ticari ve insani anlaşmalar yaptım. Yaklaşık 2 metrakarelik alanda kurmuş olduğum bu güzide cumhuriyetimiz, demokrasi ile yönetilmektedir. Yeteneklerim ve ruhum uyum içinde ve profesyonellikle çalışıyor, her gün muasır medeniyetler seviyesine gelebilmek için azminden ve şevkinden bir şey kaybetmiyor. Tasarım ekip, müşteri memnuniyeti biçiyoruz.

Eş başkanımın verdiği destek ve cumhuriyetimizin genç nüfusunun verdiği enerji ile 5 yıllık kalkınma planımız üzerinde adım adım ilerliyoruz. Sevgili "Dışişleri ve Ticaret ve Sanayi Bakanı"mızın da başkente gelişi şerefine bu kalkınma planında hızlı bir atağa geçmek üzereyiz.

Bizi izlemeye devam edin…


Yorumlar

Popüler Yayınlar