Benim hayatım bir harika...

Benim hayatım bir harika...
Her öğün portakallı Ördek yiyor, canınız çekmesin diye fotoğraf paylaşmıyorum. Aslında Adriana Lima gibi vücudum var ama göze gelmemek için göbeğim varmış gibi yapıyorum. Evimiz içerden tripleks ama apartman görünümünde. Hizmetçiler uşaklar cirit atıyor ama siradan görünmeyi sevdigimden arada ütü falan yaptığımı söylüyorum. 
Sabahtan Akşama kadar eğleniyor ve mutluluktan sarhoş oluyorum. Benim hayatımda bebekler, çocuklar ölmüyor, tvde yarışma programı seyredip ne kadar mükemmel bi hayatım olduğu için şükrediyorum. Canavarlar ve kötüler çok şükür ki masallarda var. Laf aramızda Üst triplex komşumuz Süpermen ve eşi gazeteci Lois Lane. Yani hem bize bişicik olmaz hem de koskoca gazeteci yalan mi diyecek? 
O herşey yolunda derse yolundadır. Geri kalan kahrolası fotoşop.
Allah herkese benimki gibi harika bir hayat nasip etsin, innnşallah 😍

Yorumlar

Popüler Yayınlar