Hüzünlü pazar...

Bugün öğle namazında bir anne gözünden sakındığı yavrusunu toprağa verdi. Bencilce ama Bir anne olarak asla anlamak istemediğim bir durum bu. Sadece hayal edebiliyorum neler yaşadığını ve hissettiğini. Allah kimseyi evlat acısıyla sınamasın. Arda'ya rahmet, ailesi ve sevenlerine sabır dilemekten başka bir şey gelmiyor elden...
Yoldayım. Doğurduğumu Babasına ve Allah'a  emanet edip, beni doğurana gidiyorum. Gül kokulum, canımın parçası anneme. 3 sene önceki gibi Umuttepe tıp fakültesi hastanesinde yatılı misafir bugünlerde. KOAH hastası olması sebebiyle hava durumundan oldukça etkileniyordu son günlerde ve sesi hep bitkindi telefon konuşmalarımızda.  Dr. House'a (annemin doktoruna verdiği isim olur) kontrole gittiklerinde birkaç gün misafir edelim seni dediğinin 4. Günü bugün ki, daha da sürecek gibi duruyor bu misafirlik. Allah ablamdan Razı olsun, o koşturuyor herşeylerine. Ben de rapor alıp takviye kuvvet olarak gidiyorum bugün. Bronş genişlemesi şüphesi var Dr. House'un. Salı günü tomografi randevusu var Nilüfer Sultan'ın. Eğer şüphelerinde haklıysa ki umarım değildir hastalığında yeni bir evreyle tanışmak üzereyiz demektir. Her krizinde, her hastane misafirliğinde derin bi hüzne kapılıyorum istemeden. Ya bu seferki sonsa, ya iyileşmezse, ya...
Sigarayı bırakın, bırakalım.
Ben kızıma bu korkuları yaşatmak istemiyorum. Yarın ne olacağını bilmiyorum. Belki kafama bi Saksı düşecek ve öleceğim. Kendi hatalarımla hastalanıp kuzumu bu hüzün girdabına sokmak istemiyorum.
Bugün bana milat olsun...

Yorumlar

Popüler Yayınlar