kompüterim geldiii, hooşgeldiii:)

öğle saatlerinde geldi kendileri. 
önce masası, kasası, kablosu, klavyesi ile hepisi bir arada toplu bir temizlik yaptım. klavyenin içinden neler çıktığını görseniz, ölürdünüz. yani ben bi ara ölücem sandım, böğrrrk. benden önceki arkadaş da hiç temizlememiş, onu anlamış olduk. 
dış temizlikten sonra yedeklerimi geri alma safhasına geçtim. c'yi yedeklemek demek, teknik servis dilinde; sadece programları yedeklemek anlamına geliyormuş tabi onu da anladım ama biraz geç oldu. e-posta ve fontları yedeklemek, arkadaşların akıllarına gelmemiş malesef. 
2008 ağustos-2009 eylül arası e-posta trafiğim kanatlanmış uçmuuş :P
ölümcül bir kayıp olup olmadığını zaman gösterecek, olan olmuş artık. 
bi yandan eksiklerimi tamamlamaya çalışıp, bi yandan da çalışmaya çalışıyorum anlayacağınız. bir yandan da renk renk desen desen mac iconları arıyorum :) çok cici şeyler buldum. sizlerle de paylaşayım dedim. buyrun buradan yakın:))

Yorumlar

Geveze dedi ki…
ne tatlı iconlar onlaar :))
klavyeler hep öyle, hep :)) mesela ben şimdi açsam kendi klavyemi, içinden çıkanlarla zooloji tezi filan yazılır :)) -iğrencim sanırım :)-
valla klavyenin icinden dünya dışı varlıklar çıktı, nincayla bayaa bi inceledik, yok yok onlar bu dünyadan kesinlikle değil:P

Popüler Yayınlar