9 Şubat 2010 Salı

"manikatak" cuma yola çıkıyor.

2010 türkiye eşli go şampiyonası, bekle bizi geliyoruz...
"kerem sensei"m kıbrıs yolcusu olduğundan şampiyonada bana eşlik edemeyecek. bu yüzden şampiyona eşim "engamen" olacak. 11kyu-1kyu ortalaması ile oldukça güçlü rakiplerle savaşacağımızı düşünüyorum.
beni funku panda, engameni de usta şifu olarak düşünün. ebat olarak değil tabii ki.
hehehehe :)))
her takıma bir isim koymak gerekiyormuş, engamen bu görevi bana bırakınca da; "manikatak"olduk.
çok heyecanlıyım.
eğlenceli olduğu kadar öğretici de olacak, benim için.
çok mutluyuuuum, trilaylayliiiii:))

8 yorum:

Condor dedi ki...

maniakatak başarılar :) ben kağan ayşe abla ;)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

tesekkurler yavru sampai'm. seni de go oyuncusu yapacağım az kaldı. once aikidoda gelistir kendini yaz tatilinde de benimsin:)

ŞuŞu dedi ki...

isim süper olmuş:)Bu arada bende cuma akşamı istanbul yolcusuyum,bakmışsın karşılaşmışız mucize gibi olur gerçi:)
bol şans canım.

Condor dedi ki...

aa ayıp ettin ne demek zatn amacımı büyüttüm 4-5 seneye eğitmenlik yapacayım :) go nedir ki ?? :)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

*şuşucuğum biz cuma aksam 6-7gibi bursadan hareket edecegiz kismetse. belli mi olur :)
*havai sampai, yedi erdem neydi bakiiiim?

Condor dedi ki...

çok uzun valla hepsi aklımda sayfayı kirletmeyelim ;)

Adsız dedi ki...

Egemen ve Ayşeye bol keyifli bir hafta sonu dilerim...
Haldun

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

cook tesekkurler haldun abi, dilekleriniz gerceklesti cok keyifliydi gercekten:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails