tatil bitti, iş başladı...

sabah 9.00 itibariyle 2 haftalık yıllık iznimiz resmen sona ermiştir. işbaşı yapmış olup, esnemelere karşı koymaya çalışarak günü yarılamış bulunmaktayım.
rüzgar gibi geçti hakikaten, tatlı tatilimiz. güzel ve tembel günler geride kaldı.
ofis ben yokken ne yıkılmış, ne de dökülmüş. aynı dağınıklığı ve vurdumduymazlığı ile yaşamına devam etmekte.
karşılıklı birbirimizi özlememişiz anlayacağınız :P

ara durum bildirimimden de anladığınız gibi bol gezmeli bir tatil rotası çizdik kendimize.
kuşadasından ayrıldığımız gün efes gezimize devam ettik
(ablam ve ben sıcak ve susuzluğa dayanamayarak yarı yolda geri döndük,
böcüümü girişteki müze cafe'de buzlaşımızı içerken bekledik :P),
yedi uyurlar mağarasına gittik (ben yine sıcak sebebiyle tırmanamadım, bir incir ağacının gölgesinde ablamı ve böcüümü bekledim. onlar beni dönüş yolunda topladılar:D ).
hemen sonrasında da muhteşem ayran ve gözleme eşliğinde yorgunluğumuzu attık. yeme içme semirme evresinden sonra, ablacığımı selçuk'ta kuşadası arabasına bindirdikten ve efes müzesini de gezdikten sonra ayvalığa doğru yola çıktık.

iki gün de ayvalıkta konakladıktan sonra bergamaya ata toprağını ziyarete gittik. bergama şehrini ziyaret için tepelere tırmandık. tahmin edin kim müze girişinde soğuk ayran eşliğinde pinekledi? ne o, tobi ailesi tarihi keşif tatiline çıktı. kısacası böcüüm gezdi, ben miskinlendim.ama nasıl güzel esiyordu, nasıl serindi anlatamam.oooh, misss, tatil dediğin esintili ve miskintili olur :P
böcüümün büyük dedesi "tikveş"ten göçtüğünde "bergama"a yerleşmiş. antik bergama gezimiz sonrasında, şehir mezarlığında "hasan dede" ve "sıddık amca"nın mezarlarını bulup, dualarımızı ettik. bergama tulum peynirini yanımıza hatıra olarak alarak, dümenimizi susurluk'a çevirdik. gecenin ilerleyen saaatlerinde de evimize kavuşmuş olduk.
yalnız bursa'nın bu kadar sıcak olduğunu bileydik, bir iki fazladan kalırdık. hatta cumartesi böcüüme geri dönme teklifinde bulundum, kısa bir hesaplamadan sonra saçma olacağına karar verip, vantilatörümüzün karşısında bayılıp hafta sonunu atlattık.

işte pazartesi,
işte klimalı ofis...
tatilin bitişine tek avuntumuz :P

Yorumlar

sergun dedi ki…
tatilin misssler gibi geçmiş sevindim..

kpss merakı içindeyim, güzel midir durumlar:)
hem de ne misss:) yakın zamanda fotograflarini da yukleyecegim.

kpss mi, iste tam puan almisim, oyle cok ovunmek istemiyorum, dermisim :))
58 almisim, atama barajini 2 puanla kacirdim. ne yapalim seneye artik, kismetse. son 1,5 ayda calisip 58 aldiysam, simdioen baslasam calismaya tam puan alirim di mi? :)))
Geveze dedi ki…
bitmeyen tatil bitmeyen çikolata istiyoruuuzz :))

biz ananemle burdan en bi süper blog yazarı olduğuna kanaat getirip 10ar puan yolladık, bizim puanlarımızı da sayıp atasalar tobicim seni, olmaz mı? :))

Popüler Yayınlar