kuzumun teyzesiiiiii,

iyi ki doğduuuuuun...
bugün, benden iki buçuk yıl önce dünyaya gelen ablacığımın doğum günü.
29. yaşının 6. yılını kutlayacağız bu akşam.
birkaç arkadaşla beraber nezih bir kutlama yapacağız kuzumun kuzu teyzesine.

çocukluğumuzda tatlı tatlı boğuştuk.
çocukluğumuz, yaşları yakın iki kız kardeş olarak çok eğlenceli geçti.
birbirinden heyecanlı maceraları birlikte paylaştık.
hala "hatırlıyor musun?" diye başlayan her cümlenin sonunda tatlı anılarımıza geri döner,
o günleri gülümseyerek adeta tekrar yaşarız.

gençliğimizde ciddi ciddi yoluştuk.
yaşları yakın iki kız kardeş demek, ergenliğini yaşayan iki kız kardeş demek.
yani iki tane, dünyanın kendi etrafnda döndüğünü zanneden zibidi :P
çekişmeler, kıskançlıklar, otorite kurmaya çalışmalar, kazak-gömlek savaşları vs.
kızlardan biri başka bir şehirde ünversiteye gider,
hırgür, yerini özleme bırakır.

şimdilerde yetişkinliğimizi sürerken mutlu mutlu sarılışıyoruz.
Allah nazarlardan saklasın.
anacığımın gözleri yaşarıyor valla, bu canciğer kuzu sarması hallerimize.
yıllar geçtikçe birbirimizin kıymetini daha iyi anladık sanırım.
bir de birbirimizi olduğu gibi kabullenme olgunluğuna eriştik.

güleryüzü, iyi niyetliliği ve sıcacık kalbiyle
sağlık ve sıhhatle hep yanımda ve hep mutlu olsun benim güzel mavişim.
kısmeti bol, enerjisi yüksek, nice mutlu yaşlara ablam.
seni çoook seviyorum, iyi ki doğdun, iyi ki varsın...

Yorumlar

Baba adayı Panda:) dedi ki…
İlk fotoğrafta çapon çızgı film karakteri gibi çıkmış :))
evet, şaşkın çapon :) yanındaki tanidik geldi mi?
özii dedi ki…
:)) çok tatlısınız yaww...Maşallah

Ablacığına da mutlu yıllar diliyorummm. Nice yıllar teyzeciğe...
Adsız dedi ki…
ohh ne güzel iki kız kardeş, ben ve kardeşim pek iyi geçinemezdik ne yazıkki hala öyle :)
mandalincikmazi dedi ki…
Selamlar, ziyaretiniz ve değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Bir insanın doğum gününde görmek istediği en güzel tablodur bu, bazen iki kelime en güzel hediye olur. Tekrar çok teşekkürler, sevgiyle sağlıcakla kalın.

Afet Ergü Şaşmaz
*öziiim o senin tatliligin. evet nice nice yillara hep beraber insallah.
*milimcan'in annesi, hala anlasmazliklariniz olmasina uzuldum. biz de bazen tartisiyoruz, sinirleniyoruz, hatta hizimizi alamayarak birbirimizi hala anneme sikayet ettigimiz bile oluyor :P
herseye ragmen canim, kanim iste. Allah yanimizdan eksik etmesin:))
*rica ederim, yildiz.
yıldız dedi ki…
Annecikle olan foto süper:)

en güzeli de insanın kız kardeşinin olması sanırım ne çok isterdim:(

nice yaşlara olsun,mutlulukla dolu olsun;)
:)) evet annem genc ve çıtırken, bizim evin kızları pozu. eskiden kiskancligimdan tek cocuk olsaydim keske derdim. simdiyse iyi ki ablam var diyorum. seni kel kör bir kirpi olsan da seven bir dostunun olmasi gibi birsey iste:))
Geveze dedi ki…
tek çocuk olmanın, hatta ananenin tek torunu olmanın etinden sütünden 7/24 faydalansam da bi düşündüm yani, keşke kardeşim filan olsaymış diye :))

nice güzel yaşlara :))
:)) tek cocuk olmanin dayanilmaz hafifligi de baska oluyordur sanirim :) hep komsunun tavugu komsuya kaz gorunmez mi, zaten? :))

Popüler Yayınlar