fotoğrafçılığa soyundum...



ama çabuk giyindim :P


Cuma Begüm kuzucuğumuzun yeni doga fotoğraflarını gördükten sonra dedim, ben de kendi kuzumun fotoğraflarını çekeyim.
koskoca grafikerim, gözüm de var. benim tubina'dan neyim eksik, hahayyt dedim. çakkudu çukkudu başladım kuzumu çekmeye. salonun orta yerinde koltuğa özenle yatırdım kuzumu. başına da teyzeyle, dedeyi diktim; kuzuyu güldürsünler diye. başladım foto foto şipşakçılığa. ışık güzel, bebek güzel, kadraj eh fena değil. çok övündüm makinemiz nurinin küçük ekranına bakınca.

sonra aa bunun ayarlarına bakmadıydım ben dedim. iso değerinin azucuk yüksek olduğunu farkettiğimde ise herşey için çok geç olmuştu. kuzu mıkırdanmaya başlamıştı bile. yenilerini çekmeye fırsatım olamadı.

dediğim gibi;
fotoğrafçılığa soyundum ama çabuk giyindim.
tubinaaa bi geldiğinde, bizim kuzuyu da çekseneeee :)

Yorumlar

Özgür dedi ki…
Gorseydik yine de birkac foto. İSO yuksek oluversin. :)
bilgisayara bir aktarayim. grenli fotolarima nostaljik bir hava katip photoshopta, oyle gostereyim en iyisi:P
Tuba Sönmezöz dedi ki…
Ayşecim sen iste yeter ki bir geldiğim de çekerim fotolarını. Sen de güzel çekmişsindir eminim. Tecrübe olmuş bundan sonraki daha ii olur. :)))
heyooo :)
evet tecrube oldu hakkaten. bundan sonra makineyi iyice kurcalamadan hic birsey cekmeyecegim :)

Popüler Yayınlar