Anlık yaşıyoruz.. Bak, bir anlık...


dün akşam üzücü bir haber aldım. eski iş arkadaşım "nilüfer belediyesi konak kültür evi" teknik ekibinden sevgili "Serdar Şafak"ın geçtiğimiz hafta bir trafik kazasıyla aramızdan ayrıldığını öğrendim. aa, ne zaman, nasıl gibi sıradan sorularımı sordum ama ayrıntıları dinlemedim. nedense hiç inandırıcı gelmedi, şaka gibi derler ya, şaka gibi geldi.
bugün nette kanıt aradım, malesef buldum.
güle güle çöp adam arkadaşım, Allah rahmet eylesin, huzur içinde yat.

Yorumlar

şahane kadın dedi ki…
başın saolsun cnm :( başka ne denebilir ki. huzurla uyusun.
cok tesekkurler. Allah ona huzur, ailesine sabir versin...
Çilek dedi ki…
:(
Boktan dünyada maaalesef ki faniyiz işte. Kurt adamlar yok, vampir somsuz hayatları yok..
Çok üzüldüm canım benim.. Rahmetle...
yıldız dedi ki…
Allah rahmet eylesin,başınız sağolsun..

Popüler Yayınlar