başaramadım...

bildiğiniz üzere haves edip, molotow sketch battle'a katılacağımı bildirmiştim.
yarışmadaki başarsızlığımdan değil de katılamayışımdan bahsediyorum.
sen haftalarca yayıl, yumurta kapıya gelsin.
son gün, son saatler çılgınlar gibi tamamlamaya calış,
tam tara gönderime hazır ol, dakika farkıyla sitedeki katılım formunu kaldırsınlar.

benden size tavsiye işinizi gücünüzü son dakkaya bırakmayın, benim gibi böyle şaşakalmayın :(

ama kazanmak değil katılmak önemliydi manasında,
katılmaya niyetlenip uğraşmak da önemliydi :D
yarışma konusu rengarenk molotow yazmak ve
tasarımın yapımını 4 aşamalı olarak kaydetmekti.
molotow ile paylaşamadım muhteşem çalışmamı ama sizlerle paylaşayım dedim.


grafiti çekirgesi olarak senseimden;
"hiç fena değil tobi abla, doğru yoldasın" övgüsü bile aldım.
sensei gibi olmak için daha kırk fırın ekmek yemek gerekiyor ama diyetteyim, hahahah.
evet evet iğrencim :)

Yorumlar

SaÇaKLı dedi ki…
bi de bunları sprey boyayla hemencecik çizivermiyolar mı, hayret! :) bu da güzel olmuş oouuww yeaa! (:

Popüler Yayınlar