yine, yeni, yeniden tobi diyette...

dün cümbür cemaat diyetisyendeydik.
devamsızlıktan kalan cerom, yavrulama hazırlığındaki arkadaşımız ayça ve ben deniz,
Jimer hastahanesinin yolunu tuttuk.
tüm randevularımızı birleştirip diyet oturumu yaptık resmen.
sabırlı ve sevecen doktorumuz Sabiha Ataç Asan, her zamanki güleryüzüyle karşıladı bizi.
tartılara çıkıldı, sonuçlara bakıldı. tombalak ayça hep benim üzerime oynadı.
-ikinciye hamile bizim tobi, göbek oturmuş gitmiyor.
-aa bak ben 5 aylık hamileyim göbeklerimiz aynı.
-akşam mantı yiyelim diyor kızlar, bu ne biçim diyet? (kaşla göz arasında ispiyonladı bizi)

dedim dur, duur. sen bi doğur ben sana o zaman sorucam, dedim.
kolay mıymış bu göbekten kurtulmak?

neyse sonuç bendeniz iki ayda 2 kg almışım.
listem yenilendi, motivasyon ayarım yapıldı.
randevularımız alındı.
27 temmuz için sözleştik.

akşam berraklara gideceğimizden Berrak'ın randevusunun bitmesini bekledik.
böcüğüm de jr. ile gelip beni aldı. ailecek ev gezmesine gittik. nesli ve leman taşkardeşler de geldi. sarı canan da.
4 kaşık mantımızı yedik, kuzu kuzu sofradan miyavlamadan kalktık.
biyler alt katta maç seyrettiler. biz kızlar ve çocuklar da üst katta nasıl gidecek bu göbek konuşmasının ardından leman&nesli taşkardeşler spor koçluğu ve mekik ağı projesine beni de kattılar. beyimi de denetçi yaptılar ki çok isabetli bir tercih olduğunu belirtmek isterim. hamileliğim boyun9ca beslenme koçumdu toplamda 11 kiloyla hamileliğimi tamamlamıştım. işin özü şu. ben başlangıç aşamasında olduğum için 15 mekikle başlayacağım.
her akşam yatana kadar benim belirleyeceğim bir sürede 15 mekik çekeceğim. 50ye gelene kadar her gün 5'er arttırma yapacağım. 50ye gelince sabitleyeceğim sayıyı. çekmediğim her gün için 5 lira borçlanacağım kızlara.
bu akşam başlıyoruz, devlete millete hayırlı uğurlu olsun.
ve bir gün ayyy nasıl zayıfladııın? diye soranlara cevabım;
formumu boğazımı kısmama ve iradeli spor koçlarıma borçluyum, olacak :)

ve koçum bana ödül olarak belkilim yaz sonunda zelazo etkinliğine gönerir. ben de onların yaptıklarını yapmak istiyorum.
lütfeeen.

Yorumlar

Popüler Yayınlar