kamulaşıyorum az kaldı....

4B, 4C, 657 bi de 5393.
anacım geldiğimden beri rakamsal bilgi düzeyimde ciddi bir artış var.
buralarda 3 cümleden biri kadro.
kadro- referans- başkan üçlüsü ciddi prim yapan konulardan.
seçim tarihi de açıklandı haydi biz sefiller 1,5 sene daha rahatız bakalım.

olaya ayrımcılık ve kayrımcılık gözüyle bakan çok.
bakmayana uzaylı gibi bakıyorlar.
benim durumum şaşkın bakışlı kedi yavrusu.
o ne ki, aa öyle mi?
durumlardan ziyade insanlara şaşıyorum.

bugün bir kez daha şaşırdım.
aramızda bir acan var arkadaşım.
hem de patavatsız türünden.
hadi anlatıyorsun da, neyi anlattığına da bak.
artı kimi kime anlatıyorsun.
dur bir de bu komediye bak.

az kaldı aaaz. kamulaşacağım tez zamanda.
şamşırıp kalmaya son.
alemin bir saftorozu ben kalmışım meğerse,
haberim yok :P
bunların yanında iş konuşana rastlamak da çok az bu arada.
parantez içinde,
üç nokta.

nikkentobi, kamudan bildiriyor;
genel tespitlerim şimdilik bu kadar ana haber merkezim,
iyi yayınlar...

Yorumlar

Popüler Yayınlar