ve şimdi reklamlar...

bildiğiniz üzere;
reklam sektöründe grafik tasarımcı olarak çalışıyorum. yani müşterilerimizin reklam ve gerekliliği konusundaki vizyonları sayesinde para kazanıyorum.
yeni ajansım, sosyal medya pazarlaması üzerine çalışıyor ve sosyal medya yönetimi konusunda adım adım ilerliyorum.
kariyerimin temel taşı reklamlar ama bloğum şahsıma özel olduğundan mümkün mertebe reklamdan ziyade izlenimlerime yer vermeye çalışıyorum. samimiyetim ve deneyimlerimle beğenilerimi yeri geldiğinde sizlerle paylaşıyorum diyerek başlıyorum.
yaklaşık iki hafta önce, yeni ikametimiz olan suadiyedeki evimize bir paket gelmiş. kargoyu nurten annem almış. kızı yatırmaya hazırlanırken annemin aklına geldi ve;
"aaa, sana bir kargo geldi" dedi.
ben de bizim kızlar bana sürpriz yaptı herhalde, diye düşündüm. annem arka odadan sürükleyerek kocaman beyaz bir paket getirdi. beyaz polikarbon küçük boy bagaj bavulu. üstünde ismim ve gönderici bilmediğim bir adres. heyecanla biraz da tırsarak açmaya başladım. kapağı bir açtım. gördüğüm ilk şey kapağa yerleştirilmiş sevgili tobi jr.ın fotoğraflarından oluşan bir kolaj ve mektup oldu.
"Yumoş Muhteşem İkili" bloggerlara özel bir hediye kiti hazırlamış meğerse. içinde omo sıvı deterjan ve yumoş yumuşatıcı ve cok cici örme bir battaniye vardı. oldukça hoşuma gitti ve çok da duygulandım. bayram değil, seyran değil cicili bicili bir hediye gelmiş ki hediyeleri kim sevmez.
bazı teknik sorunlar sebebiyle sizlerle fotoğraf paylaşamıyorum. ama sizlerle nacizane değerlendirmelerimi paylaşabilirim.
bebeişkomun kıyafetleri, hediye battaniyemiz ve kendi hırkam. sonuç kapalı balkonumuza misler gibi bahar doldu. çamaşırları topladığımız halde koku hala mevcut. battaniye yumuşacık ve hırkam da. temizliğine gelince granül sabunumuza artık veda etme zamanı geldiğini kanıtladı, bu da bize yetti.
sonuç deterjan ve yumuşatıcı gayet güzel. "eşim fazla mı parfüm kokuyor?" dese de ben sevdim. tavsiye ederim.

sadece tavsiye etmekle kalmayıp ürün, kampanya ve de yeni sosyal medya uygulamaları hakkında bilgi almanız ve yeni mobil uygulamasını gözden geçirebilmeniz için linkleri de sizlerle paylaşıyorum.
www.yumos.com
www.facebook.com/YumosTurkiye
twitter.com/YumosTR

“Muhteşem İkili”
Facebook Uygulaması:apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/
www.omokadinlarkulubu.com
der, miss kokulu günler dilerim...

Yorumlar

GeCe dedi ki…
Bu yazıda en ilgimi çeken tasınmanız oldu desem? Hayırlı ugurlu olsun
:) evet yaptik bir cilginlik goctuk İstanbul'a. cok tesekkurler :)

Popüler Yayınlar