Düğün dernek...

Malum Ramazan ayı bitişiyle düğün sezonumuz açılmış bulunuyor.

Geçtiğimiz hafta sonu itibariyle biz de düğün dernek mevzularına hızlı bir giriş yaptık.

Ülke gündemini bıraktık, kendi gündemimizi yarattık. "Ay ne giysem, hay allah bu elbiseye uyacak ayakkabımla çantam yok. Yeterince de bronzlaşamadık, bikini izi mi o?. Spreylerden mi sürsem fondöten mi sürsem, yoksa kendimi aşıp solaryuma gitsem? Topuzum bu sıcağa dayanır mı, makyajım inşallah akmaz gibi" gibi kadınsal dertlerin içinde kaybolduk.

Kaybolduk ama şahsım adına söylüyorum ki, buna değdiğini düşünüyorum, bana yaradı.

*Bir kere çarşı, avm gibi mekanlarda aradığını bulmak konusunda hızlı turlar yapmayı,
*En iyi topuklu ayakkabının düğünde masanın altında en kolay çıkarılıp giyilebilen olduğunu,
*Bronzlaştırıcı spreylerin kullanım talimatlarına birebir uyulması gerektiğini ve sonuçla yaklaşık 3 saat sonra yüzleştiğinizde "aman allahım kim bu kınalı yapıncak" çığlıkları atmamak için en az 1 gün önce prova yapmak gerektiğini,
*Ayakkabı, aksesuar seçimi için tercihen kokoş ama sınırlarınızdan haberdar sabırlı bir alışveriş danışmanı arkadaşla alışverişe gidilmesi gerektiğini,
*Arabanın bagajında kıyafete uygun bir de düz taban ayakkabı koymuş olmanın, gecenin ilerleyen saatlerinde süper lotoyu tutturmuşsun gibi über sevindirdiğini,
*Kuaförün sana topuzunu aynalar yardımıyla gösterdiği şova aldanmayıp, mutlaka her açıdan kontrol etmek gerektiğini,
*Düğünün yapılacağı otelde saç ve makyaj rötüşlarını yapacak kuaför hizmetinin olup olmadığını kontrol etmenin önemli olduğunu,
*Katıldığın gecenin sonunda usta fotoğrafçılardan aldığın fotoğraflarına baktığında duyduğun haz sonrasında, düğün öncesi "yahu ben kendi düğünüme bu kadar hazırlanmadım" diye hayıflanmanın ne kadar gereksiz olduğunu,

öğrendim...

Maraton daha yeni başladı,2'si bitti önümüzde 2 düğün, 1 kına ve 2 de nikah var.
Hazır mıyız amaaan, oturmaya mı geldik gençler?
:)



toplu selfie'lere devam...

Yorumlar

Popüler Yayınlar