1 sene olmuş yahu...

Hatta geçmiş bile. bir senede neler mi oldu?
Sigarayı bıraktım mesela  ;) Yaaa yapamam sandınızdı di miii? 2 ay oldu gerçi ama azimliyim kararlıyım.

Hala kamuda şaşeron grafiker olarak çalışmaya devam ediyorum ama illüstrasyon konusunda kendimi çook geliştirdim ve harika birkaç projede çalıştım. Kendimle çok pis gurur duyuyorum.Tam profesyonel olabilmem için kamusal alandan uzaklaşmam şart ama kadro veresileri var gibi duruyor diye ben de durup duruyorum.

Tobi jr. kızımız büyüdü ve bu sene ilkokula başladı.
Ela Lale el ele diyoruz. Lııııı sesini çıkartırken kendimizi paralıyoruz. Okula biz mi başladık, o mu belli değil.

Geçen rüyamda evde panda besliyorduk kızçeyle babadan gizli. Bir senedir bu ulu hevesimiz de henüz gerçekleşmedi. Hala bir pandamız yok ama hayvanat bahçesine lemur ve penguen gelmiş diyorlar, belli mi olur? ;)

Düşünüyorum ama hayat çok da değişmemiş gibi geldi.

Bu arada bu hızlı dönüşümün sebebi saçaklı 'dır.
E-mail attı sağolsun. Seslenişine kurban olurum senin çok teşekkürler arkadaşım ;)

Yorumlar

SaÇaKLı dedi ki…
en azından bugün bir işe yaramış sayıyorum o zaman kendimi, yihuu! :)

Popüler Yayınlar