Aralık da bitti...

Ayın 4'ü olmuş, ay bitmiş arkadaş.
Sevgili "Baran Dedemiz"in lafıdır. Ayın 1'i olur ay bitti der.
Aralık da bana göre başladığı gibi biten aydır. bir anda ay biter,  yıl biter. Yepyeni bir yıla merhaba deyiveririz ne olduğunu anlayamadan.
Eskiden yıl bitimlerinde yıl değerlendirmesi yapardım.
Ne umdum, ne buldum?
Ne istedim, bunu ne kadar başardım, diye.
Sonra da yeni yıl hedeflerimi kurgulardım.
Bunun ucunu bir kaçırdık, pir kaçırdık.  Paldır küldür geçmeye başladı yıllar. Bir baktım ilkokula giden çocuğum var :D
Hızıma hayranım.

Bu sene de çok hızlı geçti. Ağzım yüzüm derken, göbek aldı başını gitti. Tobi jr. "Ela Lale elele" yazmayı öğrendi. Dikte ödevi yaparken birbirimizin sabrını sınamaya başladık.
Paldır küldür yepyeni bir yıla doğru ilerlerken sağ duyumuzu yanımıza, şans rüzgarlarını arkamıza almış olmayı umuyor; sağlık ve huzurun evimizden eksik olmadığı günlerimiz olmasını diliyorum.

Yorumlar

SaÇaKLı dedi ki…
Bu sene yazsana öyle bir yazı..? :)

Popüler Yayınlar