günün unutulanı:

bir adet cep telefonu...
14.20 itibariyle telefonumu neden açmadığıma dair bir e posta alana kadar fark edememiştim. sanırım evde unuttum, yani umarım. otobüste falan düşürmediysem şayet, evde salonda masanın üstünde beni bekliyor olmasını ümit ediyorum :)
unutkanlık, dağınıklık ve aklın bir karış havada olmasına karşı önlem olarak, ne yapmalıyım bilmiyorum. hafıza ya da vitamin hapları mı alsam, doktora mı gitsem, karar veremedim.
akşamları işten çıkarken, ya usb belleğimi, ya kitabımı, ya da (en kotusu de bu) çantamı almadığımı farkedip, geri geliyorum. anahtarları unutup da geri gelememeyi saymıyorum bile... 
bazen kendimden çok sıkılıyorum, toparlanamamaktan sıkılıyorum ki, beni tanıyanlar bilirler; bir sırt çantam ve bir de capraz askı çantam ile gezerim ama onlar da toparlanmama yetmiyor. 
ne olacak benim bu halim?

Yorumlar

özii dedi ki…
Sanırım sürekli küçük bir not defteriyle gezmek işi kolaylaştırabilir...ama onuda unutursak eyvahh :)
Güncel bir hastalık bu yaa...

Popüler Yayınlar