soyadı karmaşası...

grip olduğumda ilaçlarımı aldığım, eczaneden aradılar... muayene kayıtları ve sağlık karnemdeki soyadım tutmamış. tembellikten nüfus kağıdınu hala değiştimemiş olan bendenizin soyadı değişimimi 2009'a kadar sigortaya bildirmem ve karnemi değiştirmem gerekiyormuş. eczane yıl sonu kapanışını yapamıyormuş...
29'u bugündü, 30 ve 31'i kalıyor geriye ama. yumurta kapıya gelmiş işle alakalı işler ve bööle kişisel işler toplaşıp karşıma dizilmiş durumdalar. 

benim parmağımı kıpırdatacak halim olmamasının yanı sıra; 
ACİİİL?! yetişmesi gereken müşteri kataloğumuzun, 15 gün boyunca fotoğraflarının çekilmesini beklemiş, nihai sonuca ancak geçtiğimiz cuma ulaşmıştık.
şimdi de "yarın yollamamız lazım, adamlar tepemde, sonuç bekliyorlar, gerekirse geceleyin ayşedeniz hanım" dendi. içimden "ooooldu", dışımdan da "..." demiş bulundum. saat 17.15 itibariyle buyurgan yetkilimiz, paydos deyip çıktı bile. saat 17.56 benim gözlerim ekrana yapışmışlık durumundan yaşlanmış, beynim von vooon vızıldamakta... 

söz konusu katalog yaklaşık 300 küsur üründen oluşuyor, ürün fotoğraflarının yanısıra; ayrıntı, üretim ve imaj fotoğraflarının da bu sözkonusu kataloğa yerleştirilmesi gerekiyor. yazılması gereken tanımlama ve teknik detayları saymıyorum. 
işin acı tarafını söyleyeyim bu sözkonusu fotoğraflarla ürünleri bundan iki hafta önce tasarımını yapıp yerleştirip müşteriye sunmuş ve "ı ıh biz böyle istememiştik" gibi bir yorumla karşılaşmıştık.

plansızlık, yanlış zaman yönetimi, sağlıklı müşteri briefinin alınmaması ve özellikle gerçekdışı terminler verilmesi sebebiyle, ACİİİL diye tanımlanan bir kaos ortaya çıkıyor. henüz tasarımı bile olmayan ürün kataloğumuz ve ben başbaşa kalıyoruz, geri kalan paydosta...

böyle gelmiş de, böyle mi gider? şikayet etmiyorum, alıştım bile denebilir... müşterime karşı mahçup olmak istemiyorum elbet ama, paldır küldür yalapşap birşeyler gönderdik diyelim, içime sinmemesinin dışında, işin tekrar geri döneceğini de biliyorum... hem de öfkeli müşteri psikolojisiyle...

ya buyurgan yetkilime kafa tutup kendi olası terminimi dayatacağım, ya dayatmak yerine hehe deyip oyalayacağım, ya da yenileceğim. bilemiyorum...

sabah da sağlık karnemi yaptırmam gerekiyor, ne zaman, nasıl, ne şekilde herşeye yetişirim bilemiyorum, ooofff, oooofffff...

Yorumlar

Ducky Bug dedi ki…
üzüüüüldüüüüüüüüüm :(
derin bi nefes al bak.1-2 1-2 1-2
elinde çiçeklerle yaaamurda ıslanmış gülümseyen bir adet (sizin tabirinizle) panda bey abi düşünerek derin nefesleeeeer.
şimdi işler yetişir.herşey yetişir.sakin oldun mu yetişir..
1-2 1-2 1-2
bırakın uleyyyn beni dövücem...
:) sakinledim merak etme deriin nefesler aldim, hicbisi yapmadan aksam evime gittim, sabah da kuzu kuzu geldim daha o ise baslyamadim araya giren isler sebebiyle.
simdi de bugun cok kar yagsin yollar kapansin, yollara cig dussun, kurtlar kente insin diye dua ediyorum ki, evden cıkamayayim:)))

Popüler Yayınlar