nikkentobik 4 mim...

hoşuma gitti ya, aklımda kalacağıma bugüne bunu da sığıştırayım dedim.
ama öziden kopya çektim azıcık ;) gaksei' yi mimliyorum bu arada, aramıza hoşgeldin :)
yaptığım 4 iş:
stand hostesliği "sucuğun ustasından.. öğrenciydim o zamanlar, yorucu ama çok eğlenceliydi"
metin yazarlığı "edebi yönümle para kazanmışlığım da vardır"
resim öğretmenliği "stajyer oldum, projelerde gönüllü oldum ama -deli bu-dediler herhalde, kpss'de tıkandım kaldım"
grafik tasarımcılık "halen maaşlı köle grafiker olarak çalışıyorum, sayısal çıkınca keyfim için yapacağım"
defalarca seyredebileceğim 4 film:
ice Age I-buz devri I
finding nemo-kayıp balık nemo
im Juli-temmuzda
what dreams may come-aşkın gücüyaşadığım 4 yer:
iskenderun, hatay
gölcük, kocaeli
çanakkale
bursa
izlediğim 4 tv programı/dizisi:
program yok, dizi var sadece onlar dışında da fazla tv seyretmiyorum.
avatar-cnbc-e
acil servis "E.R"-cnbc-e
CSI-cnbc-e
without a trace-cnbc-e
tatil için gittiğim 4 yer:
istanbul
fethiye, muğla
olympos, antalya
kaş, antalta
sevdiğim 4 yemek:
babişimin köftesi
annişimin her yemeği (pırasa ve kapuska hariç)
babacının balık çorbası
sevdiceğimin patatesli omleti
çok lezzetliler çünküüü, içlerine sevgilerini katıyorlar:))
hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer:
yaz tatilimizin ilk gününde
sevdiceğimin yanında
havaalanında
sıcak bir ülkede
bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:
geçende bana gülen o liseli çocuğun gözlüğünün incecik arasından gözünün ta içine,
bir çam fidanının dibine,
denize,
annesinden kaçak sokağa çıkmış kırmızı ayakkabılı küçük bir kızın eline..

Yorumlar

Popüler Yayınlar