14 şubat geliyooooor...

evet evet, sevgililer günüsü.
konsept olarak karşıyız böcüümle sevgililer günü kutlamalarına. tek taşla evlilik teklifine karşı olmakla aynı sebepten. duygusal sebepleri maddiyatla birleştiren ticari zihniyetle, kendi çapımızda savaşıyoruz işte. :)

14-15 şubat günüsünün başka bir anlamı var iki yıldır bize. ne mutlu ki hafta sonuna denk geliyor. ve biz de kismetse istanbul yolcusuyuz bu sene. çünkülüm 2010 türkiye eşli go şampiyonası vaaaaaaar.
heyooo, yupiii, tey teyyy...
geçen sene eskişehirde düzenlenmişti. bu sene de istanbul'da düzenlemeyi uygun bulmuş TGOD. iyi de olmuş; ben maçlarımı yaparken, böcüğüm de memleket hasretini bir nebze dindirebilir.

eşli go şöyle oluyor; bir bayan ve bir bay oyuncudan oluşan bir takım oluşturuyorsunuz. fotoğrafta görüldüğü gibi.
herkes bir hamle yapıyor sırayla. takımdaki oyuncular konuşamadığı için birbirlerinin stratejisinden haberdar olamıyorlar. genelde biri bozuyor, diğeri tamire çalışıyor.
hehehe :)) geçen sene ben kerem sensei ile katıldım. son oyunu benim yüzümden kaybettik.
işte kritik ve vurucu hamle sırasında sevgili eşim kalp krizi geçirmediyse, bir daha kolay kolay geçirmez.
bu sene için henüz bir eşim yok. araştırmalarım devam ediyor. seviyesi benden yüksek biriyle katılmalıyım ki, hem keyifli, hem heyecanlı, hem de benim için öğretici olsun. kerem sensei yavru vatanda olduğu için gelebilir mi şampiyonaya, bilemiyorum. gerçi beni eş olarak ister mi, ondan da emin değilim :P

olsun ben yine de çok heyecanlıyım, laylay looooooooom.
:)))

Yorumlar

özii dedi ki…
bende eş bulursam gelirim , çok uzak kaldım hem de çok
kanımda gezen virüs uykuya geçti , uyandırmak lazım , taşın tahtaya vurduğu sesle...
heyooo geri geeeel. hatta bu aksam geeeel. oynayalim senleee.
özii dedi ki…
tatlım gelemem kiiii...
spor 9 da ancak bitiyor :(
sonrası duş filan :( zor yaniii
ya ama ama yaaaa...
derken eve tesisatci gelecegini animsadim bir an :P beyime satarsam goya gidebilirim hımmm bakalim bakalim :)
frambuazlı ruh pastasının böcüü dedi ki…
Sen git ben onları oyalarım :)))
cefakar, fedakar, vefakar böcüüsüm beniiiim. seni coook sevdigimi söylemis miydim bugün, acaba?

Popüler Yayınlar