hem çok şanslıyım, hem de çok mutlu...

hani 8 marttı. kimse sallamamıştı ya.
o akşam eve gittim, sofra hazırlanmıştı hem de sürpriziyle.
tabağımın üzerinde kırmızı-beyaz karanfillerden oluşan küçük bir buket vardı. böcüüm, emekçi kadınlar günümü unutmamış, kendince küçük bir organizasyon hazırlamış. ayıptır söylemesi, miss gibi kekikle bezenmiş bonfilemi hemencik pişirdi. ağzım kulaklarımda yemeğimi yedim. emekçi her kadının arkasında ona özen gösteren kocası olduktan sonra sırtı yere mi gelir, peehh :)

sonra çiçeklerimi arajmanını bozmamaya gayret ederek, vazoya yerleştirip,
salonumuzun baş köşesindeki
"Atatürk"ümüzün yanına yerleştirdim.

hiç beklemiyordum. çok çok mutlu oldum, durup durup sarıldım böcük pandama.
iyi ki varsın hayatımın anlamı, seni çoooook seviyorum...

Yorumlar

Çilek dedi ki…
Ey aşkkk sen ne güzelsin :))))

Popüler Yayınlar