20 nisan ve başlangıçlar...

folik asit kullanımıma bugün başlamış bulunmaktayım. kapsamlı araştırmalarım sonucunda öğrendim ki; panda jr. öncesi en az 3 ay için gereklilikmiş.

daha bi gerekli olan da sigara ile birlikteliğimizi sonlandırmak.
o da yakındır. inşallah boşayacağım bu sigarayı.
annem verem savaş derneğinin sigarayı bırakma seminerine gittiğinde, doktor hanım çok güzel bir örnek vermiş. "sigarayı bırakmayın, öldürmeyin." " diyelim ki çok da iyi olmayan kocanız öldü. istemediğiniz ayrılık sonucu dul kalırsanız; dayak bile yemiş olsanız, kocanızı ağlayarak özlersiniz" demiş.
"ama kocanızdan isteğinizle boşanırsanız, bırakın arkasından ağlamayı, kurtuldum diye şükredersiniz" demiş. "yani sigarayı öldürmeyin, boşayın" demiş.
bakalım önce bi avukatla mı görüşsem diyorum ben de :P
başlangıç planım; sigaradan boşanmak...

diğer bir başlangıç da, aikido olacak kısmetse. akşam 19.00'da antrenmanımız başlıyor. böcüğüm beni 18.00 gibi işten alacak ve ilk aikido dersim için sakura dojosuna gideceğim.

ilk birkaç antrenmana eşofmanlarımla katılacağım. eğer yatkınlığım varsa ve daha da önemlisi şahsi doyumum üst sınıra ulaşırsa devam edeceğim. bir nevi oryantasyon yapacağım yani.
"tamam ben bu aikidoyu sevdim ve devam edeceğim" dersem. beyimle gidip beyaz kıyafetlerini alacağız.
aslında beni bu konuda gaza getirecek en önemli husus "siyah hakama pantolonunu giyme şerefine erişme" durumu olacaktır.
yaniiii,bir nevi ninca olabileceğim demektir.
bilen bilir, çocukluk hayali ninja olmak olan bir çekirgeyim, ben.

sonuç olarak;
panda ailesi aikido' da yakında sinemalarda :)))

Yorumlar

NzN dedi ki…
ahahah panda ailesine bayıldım ben!!!
hehehe:))) cizgisel olarak aynen bizi anlatiyor:P
Geveze dedi ki…
coming soon, ninca tobi :))

sigarayla olan boşanma sürecinde de başarılar tobicim ;))
Çilek dedi ki…
Bi dakka yaaaa ben bişii mi kaçırdım panda jr filan?? upssss?
*gevezem yamuk ninca oldum beeen. her tarafim tutuldu. oksururken karnim agriyooo.sportif insan olmak ne zormus yahuuu :P
*çilekim henuz kacirdigin bisi yok. planlamalar dahilinde on hazirlik asamasi sadece:)

Popüler Yayınlar