6 senelik macera son buldu











lost anlatılmaz, izlenir.
6 sene yüreciklerimiz hop oturup, hop kalktı.
yeri geldi sabaha kadar, yeri geldi komalık izledik.
dün hersey sona erdi,
lost macerası bitti.

sonunda ne mi oldu?
vallahi anlatsam da anlamazsınız, siz iyisi mi kendiniz görün.
ben beğendim mi sonunu?
evet, elbette beğendim.
6 sezon peşinden koşturmuş, muhteşem bir senaryo ile kurgulanmış muhteşem bir diziden bahsediyoruz.
ülkemizdeki yazarlarımız ve yorumcularımız
her ne kadar sona bok atsa da,

sonuyla ve tüm bölümleriyle lost,
alkışa değer...

Yorumlar

Tuğba Agaci dedi ki…
Henüz son bölümü izlemedim ama duyduklarımdan izlemiş kadar oldum.İnsanlar hayal kırıklığına uğramışsa da ben de güzel bulacağımı düşünüyorum.
yok yok klasik türk filmi sonu bakış açısı yorumları onlar. sen yorumları sil kafandan. genele odaklan. kulis arkasındaki sahnede utanmadan ağladım bile:))

Popüler Yayınlar