ateşlere yürüdüm...

dün akşam böcüüm, derinim, anneciği ve babaanneciği ile hep beraber köye,
hıdırellez etkinliği yapmaya gittik.
ateşlere yürüdüm.
üzerinden yanmadan, tutuşmadan, hoppidik atladim bile. çekirdek çitledik, fotoğraf çekildik. miss gibi is koktuk. meyve şöleni sırasında dileğimi çizdim bir mini kağıda, gülün dibine iliştirmek için. gün ağarmadan halam bizim için toplayacaktı. toplamış hatta saklamıştır.

nurcan teyzem taze yaprakla bir sarma yapmış, ekşili ekşili pek bir güzel olmuş. derinim kuzeni emir ali'yle sakin sakin evin içinde dolandılar. onur amcasına "de ee" bile yaptı. keyfi yerindeydi bıdığımın. dönüş yolunda koltuğunda uyuyakaldı yorgunluktan.
böcüümün gözleri de tek çizgi olmuştu, yorgunluktan. sabah geç kaldı işe zaten. şefceğizi kızmamıştır inşallah:)

ben yazdım, çizdim iki katlı bahçeli evimizi. bahçeye güzel bir hamak bile yerleştirdim. isteyenin bir yüzü, vermeyenin onyüzbin yüzü kara. hızırım ilyasım, bundan sonrası size kalıyor, hadi bakiim çalışın :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar