ilişkilerde tapu sorunsalı...

ev alırsın, gider evrak işlerini halledersin. verdisi, aldısı derken, sana evin tapusunu verirler. içi dışı, "al tepe tepe kullan" diye.
ev, senin tapulu malın olur.

ilişkiler bir garipleşmiş ben görmeyeli.
ister karı-koca, ister sevgili olsunlar,
hepsi aynı.
erkekler "kıskancım, ne yapayım"ın altına saklanmış,
kadınlar da "yalnız bırakma beni"ye tutunmuş.

erkek diyor ki; herşeyini bilmeliyim. kiminle ne konuştuğunu, kime ne mesaj çektiğini, kime ne yazdığını. sebep ise; "birbirimize tamamen açık olmazsak, yeterince yakın, yeterince sevgili olamayız" imiş.
e-mail, facebook, msn şifrelerini istiyor, telefon konuşmalarına kulak kabartıyor. hatta hafiyelik yapıp, bilgisayarının içine sızarak tüm yazılı kayıtlarını okuyabiliyor.
ama yetmiyor...

geçenlerde bir ev gezmesinde şahit oldum,
hanımlar, beylerinin sosyal aktivite zamanlarından şikayetçi.
sosyal aktivitelerse şunlar; tiyatro, TSM korosu ve spor. kahveydi, pişpirikti, birahaneydi değil yani. ve en geç 21.00 gibi evlerindeler.
ama yetmiyor...

erkekler de, kadınlar da aynı sebepten müdehaleciler.
sevgiye sahip olmak yetmiyor, tapuyu da istiyorlar.

benim olsun, benim dediğim olsun, benimle olsun, derken;
"biz" le yaşanılan ilişkilerin anlamı "ben",
sevginin gerekliliği sömürü,
sadakatin karşılığı saygısızlık olmuş.

çok yazık olmuş...

Yorumlar

NzN dedi ki…
hala bu uçlarda yaşanan ilişkiler var mı gerçekten bu derece hatrı sayılır sayıda?
ben, biz demek ki çok şanslıyız ki birbirimizi bulmuşuz sevgiliyle...
benim sevgilim bana kendiliğinden gelipte al bunlar benim şifrelerim lazım olursa falan dese o dakka sorgulamaya başlarım önce O'nu hemen ardından da ilişkiyi... arızayı da kendimde ararım açıkçası. ben nasıl birini hayatıma almışım da bu adam bana bunları söylemeye cesaret edebilmiş. kimseler şikayetçi olmasın herkes hakettiğini, istediğini yaşar bu hayatta. bazı şanssızlıklar hariç tabii ki...
gerçekten yazık olmuş...
butun bunlari gordukce ben de kendimi sansli hissediyorum.
birbirimize ve kendimize ozel hayatlarımızı, saygıyla koruyup, sevgiyle besleyebiliyoruz ya; iste bizler,sanslı azınlıklarız...

Popüler Yayınlar