şizofren alice harikalar diyarında...





çocukken de bir garipti bu Alice.
büyümüş ama gariplik konusunda hala üstüne yok. aradan yıllar geçmiş ama hatalardan ders almak falan yok. yine mavi giysili tavşanı takip ediyor, yine ağaç kovuğundan uçup, aşağıda garip bir yerde buluveriyor kendini.
gerçekten wonderland var mıdır? yoksa alice şizofren midir? bilemiyorum ama "tim burton" ile "alice in wonderland" çok çok güzel olmuş. sinemada üç boyutlu seyretseydim eminim çok daha fazla beğenirdim. internetten indirilmiş bluray hali de gayet güzeldi.
tavsiye ederim, izleyiniz :)

bu arada alice'i oynayan "mia wasikowska"yı gözüm bir yerden ısırıyor ama nerede oynamıştı, bir türlü çıkartamıyorum. çok tanıdık, böfff, yaşlanıyorum galiba :P

Yorumlar

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki…
Güldürdünüz beni, seyretmek lazım ilk fırsatta, sevgiler, teşekkürler.
Geveze dedi ki…
johnny depp en ucubik haliyle arz-ı endam ediyor ya, sırf onun için bile izlenir :))

ama çok pis kıskanıyorum ben bu tim amcayı. hem git en süpersonik filmleri yap (beetlejuice, nightmare before christmas, edward scissorhands.. daha da sayarım ama bu parantezi kapatmam gerek) hem de en süpersonik oyuncularla çalış. oh valla yaaaa.. hıh.
Burcu dedi ki…
İzlemek lazım tabi, şöyle bir araştırma yaptım da viki de diyor ki,

http://tr.wikipedia.org/wiki/Mia_Wasikowska

Baya yoğunmuş bu sıra, bir değil bir sürü yerden gözün ısırmış olsa gerek ;)

Önerin için teşekkürler izleyeceğim :)
In Treatment'te izlemistim eveeet. tesekkurler burcu:)

Popüler Yayınlar