kesin birinin ahı tuttu...

bugün 3.günüm.
hastayım ve tam 3 gündür sesim kısık. yok çıkmıyor.
zorladığımda ise acıma ve yanma hissi var, boğazımda.
çok konuştuğum için biri canından bezip,
ah etti hehalde diye düşünüyorum :)
bronşit-faranjit karışımı ÜSYE olmuşum.
perşembe doktora gittim, 7 gün kullanımlık antibiyotik va şurup verdi.
gidip reçetemi kendi doktoruma da onaylattım. paranoyaklıkta son nokta.
artık iki doktor görüşü olmadan aspirin almıyorum, dermişim :))
perşembe öğleden sonra ofise uğrayıp, doktor kararı ile istirahate çekileceğimi bildirdim. 2,5 gün işe gitmeyecek olmanın vicdan azabı ile yanıma evde yapmak için iş bile aldım ama, ancak bugün ayaklanabildim biraz. biliyorum ki, böcüüm pazar dönüşü beni bilgisayarda yakalarsa kıyamet kopacak. napiim işler birikecek, pazartesi yarı iyileşmiş halde hepsi üzerime çullanacağına, evden biraz olsun azaltayım dedim. bakalım bakalım beyim gelmeden ne kadarını yapabileceğim :P
şimdilik izninizle. beni özleyin anacığııım :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar