kar başladı...

Sabahın er saatlerinde İstanbul'da da nihayet kar başladı. Hani hep sevinirim ya, kar yağsın heryer pamuk olsun, kardan ayı yapalım falan. Bu sefer sevinemedim. Haberler, uyarılar, kar başlamadan bizim bıdıkkonun okulunu bile tatil etti valilik. Ürperdim ama bu sefer soğuktan değil.
Az önce gökyüzüne ve sessizliğe bakıyordum. Birden öyle bir gök gürledi ve şimşek çaktı ki, bildiğiniz tırstım.
Yaz sonu pencerelere sineklik takmıştık, bizim kapalı balkonu bir kedi belledi diye, az önce camı araladım, sinekliği açtım. Zaten öldüresiye bir soğuk var bir de kar vurmasın belki hatırlar da  bizim kısa kuyruklu kedi geri gelir  balkona diye.
Ben çok üşür ve hep 5 kat giyerim ya evde dışarıda, halime çok şükür, Allah yakacak odunu, giyecek paltosu, ayakkabısı olmayana, sokakta ekmek parası derdindeki insanları korusun, kollasın. Bu sene de pamuk olmayıversin yollar, ağaçlar.
Kimse üşümesin, ne insanlar, ne kediler, ne köpekler, ne kuşlar.

Rüzgar esiyor, kar hızlanıyor ve içim kararıyor.
Belki de artık yatma zamanı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar