kar tatili dediler, boş durmadık...

İstanbula kar yağmadan 2 gün tatil verdiler, tobi jr ile evde bol bol takıldık.. İlk günümüz yüz boyama kalemleri ile geçti. Babamız sadece elleriyle yırttı bu oyundan ama ben tek kaş super kahraman oldum.

Spiderman maskesinden sonra tobi jr. aldı sazı eline, kendini palyaço yaptı. Çocuğumun içinde bir sanat ateşi var ki sormayın. siz de yin palyaço biz diyelim panda :D
Morali bozulmasın diye gizli gizli güldük hep.
İkinci gün gribal etkiler baş gösterdi bende. Bilgisayarla olan dostluğumu bırakıp, kanepeyle samimiyete geçtim. Allahtan babamız evdeydi de baba-kız sinema partisi yaptılar.
ama boş durmadım tabi ki..
Tobitoy zürafalarımızı süsledim püsledim, yeni evlerine doğru çıkacakları yolculuğa hazırladım.


Kesmedi bir de renkli iğne işleri bile yaptım. Kar yağdı, her yer buz tuttu ama görüğünüz gibi bizizm evde bir safari havası, bir bahar havası ;)



Yorumlar

Popüler Yayınlar