hafta sonu aktiviteleri

bildiğiniz gibi cuma akşam, sufle partisi vardı bizim kızlarla. kırmızı şarap eşliğinde bol gülüşme ile geçen gecemizin lezzet finalini muhteşem sufleyle yaptık. 
italyan yan komşularımızla, bekar kızlarımızın tatlı flörtleri oldu. ne yazık ki aramızda italyanca bilen kimse olmadığı için, olay bakışma ve kikirdeme dışına çıkamadı. gerçi bana "haydi başlangıç seviyesindeki italyancanla konuş" deseler de o kafayla italyanca katliamı gazına gelmedim. ne diyecektim ki hem;
-benim adım ayşe, bursalıyım, ben bir türk kızıyım, alo, günaydın, iyi akşamlar, güzel ve birkaç fiil çekimi mi? 
hehe fazlaca başlangıç seviyesi malesef :P  

geceyi krokodil-anatolia'daki tango gecesinde bol köpüklü bir türk kahvesiyle sonlandırdık. 
kızlarla aynı eski günlerdeki gibiydik. neşeli, enerjik, içten ve eğlenceli.
cuma akşamı kaçamağımızdan çooook keyif aldım. tek fark tek bekar olmayan şahıs bendim, bir ara "hadi mudanyada güneşin doğuşunu seyredelim" gibi bir fikir atılmış olsa da, annelik yapıp ben dahil tüm grubu evlere postaladım. 

cumartesi sabah; ağrıyan baş, hafif bulantılı mide ve uykusu olan gözlerle ofise geldim. öğleni zor ettim, terminal yollarına düştüm. sevdiceğimle terminalde buluşup annişime doğru yola çıktık.
akşam yemeği için anniş, güya bişi yapmamış ama döktürmüş yine. anneler günü müydü, çocuklar günü mü belli değildi. enfess fırında tepsi köfte yapmışlar, en sevdiğimden. sevdiceğim için en sevdiğinden humus ve börek. salata vs. saymıyorum:P

pazar sabah, erkenden kalktık, ailece kahvaltımızı ettik, tekrar yollara düştük. 1,5 saat sonra çınarcıkta nurtopu annemdeydik. evden çıkmamız demek diyetin fişini çekmek demek oluyor. annem de fırında çupra ile karşıladı bizi. defne yapraklarıyla bezenmiş çupraya 10 parmak daldım valla, ee ne demişler;
balık, paça, kelle yeniiir elle.... :P
diyorum ya çocuklar günüydü adeta, yedik semirdik bütün hafta sonu:))

gece 22.00 gibi evimize vardık. lost 5. sezon 14 ve 15. bölümleri seyrettik. bu adadakiler beni öldürecek valla, daraldım yine. dizi nereye gidiyor bilmiyorum ama artık bir sonuç istiyoruuuum. 

hafta sonu özetimizi de bitrdikten sonra haftaya başlayabiliriz artık :)))
hoşgelmiiiiş yeni pazartesi :P

Yorumlar

Çilek dedi ki…
Lost konusunda haklısın bende dün ondan bahsediyordum arkadaşlara. Umarım kurtlar vadisi sendromuna dönmez de finali sinemada vermezler :)
hehee aman versinler, yuksek kalitede final yapalim da bitsin artık. dun amerikanyada sezon finali yayınlanmis.

Popüler Yayınlar