7 Mayıs 2009 Perşembe

pilgisayarım uff olduuuu:(

heer şey türkçe font problemiyle başladı. 
sevdiceğim "format atalım düzelir" dedi. attık, yani o attı, ben hiç anlamam.
sonra kendi kendine kapanmaya, "yeniden başlasam daha iyi olur" demeye başladı. 
"haydaaa, obaa, noliiyi yaa" nidaları ve beyimin beynini yemem suretiyle tekrar formatlaştık. 

ilk günlerde herşey yolundaydı. sonra daha açıldığın anda  yeniden başlama triplerine girdi. mavi ekranda "bir sorun algılandı" ile başlayan destansı yazılar çıkmaya başladı. tüm yazıyı okuyabilmek için süpermen olmak lazım, 2sn içinde sil baştan :(

ay daraldım valla, epi topu 1 yıllık kendisi, daha taksitleri yeni bitti yaa. 
bebişim hasta oldu, doktorum civanım derdime bir çaree...
ördek kafa burada olsaydı iyileştirirdi kuzumu, ama o da yok kiii. 
ya banane yaaaaaaaaaaaaa....

3 yorum:

manii dedi ki...

Ayyy aynı benim toshimin başına gelenler ya bende yaptırmadım hala masusta yaptırmıyorum evdekiler başından kalkmıyo hep ders yok diyorlar :P bende sallıyorum şimdilik para yok diyorum...
eeee senin pc nin nesi varmış düzelcekmi acep :(

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ah bilmiyorum kiii, olmadi bigün sırtlayıp ofise getireceğim. webci arkadaşa yalakalık yapmak suretiyle, başına ekşiyeceğim.
bahar nezlesi de olabilir ama inşallah bronşit falan değildir:P

Chatty Cat dedi ki...

geçmiş olsun ya... bizim masaüstü de öyle bi garip olduydu, açılmalar, kapanmalar, tripler filan, meğerse virüs kapmış, temizlediler, format attılar geçti... umarım senin bilgisayarın da hemencecik iyileşir ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails