Go oyuncuları zekidir...

bu kanıya nereden mi vardım?
tabi ki Bursago'lu genç arkadaşlarımın başarılarından yola çıkarak.

ilk gocu zeki kardeşimiz, bahçelerde pırasa, koca kafalı melisa; oks sınavında ülke ortalamasına girerek bizleri gururlandırdı. şimdi isteyerek kazandığı anadolu lisesine kayıt yaptırmaya hazırlanıyor.

ikinci başarılı gocumuz küçük serdar. öss sınavında 553 puan alarak bizleri gururlandırmakla kalmadı, başından beri kararlılıkla istediği bölümün puanını almış oldu. kendisi telekominikasyon mühendisi olma yolunda adımlarını atıyor.

üçüncüsü de sulugöz figonimem. az önce beni salya sümük arayarak İstanbul Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümü Yüksek Lisans Programı'nı kazandığını haber verdi. içimden kelebekcikler uçuştu nihayet. derin bir "oooooh" çektim, hayırlı haberlerini alınca. kuzucuğum kayıt belgelerini hazırlamak için koşuşturuyor şu an. 

başarılarıyla tobi ablalarını gururlandırdılar. tü tü tü maşallah benim kuzucuklarımaaaa :)

Yorumlar

Geveze dedi ki…
maşallah :))

ben de zekiler kervanına katılıciim, ben de go öğrendimmm :))

hatta ananeme de öğrettim ki go tahtam ve taşlarım gelince beraber oynayalım :))
heyooooo, yasasiiiiiin. gevezecim seni tebrik ediyorum. cok akillica bir hareket. alkış alkışşşş.
bu arada sen zaten zeki bişisin maşallah:)şimdi duble zeki oldun:)

Popüler Yayınlar