1 Temmuz 2009 Çarşamba

kocasını döven kadın...

aikidocu olan benim pandam ama ben de çakma çekirge oluyorum ucundan. 
öğrendiği hareketleri bana gösterme bahanesi ile üzerimde deneyen pandacığımın, kazara omzunu sakatladım sanırım dün :P 
ne kadar öğrendiğimi gösteriyordum ki, onun da benim de boş anıma denk geldiğinden olsa gerek, bir baktım benimki omzunu tutuyor. allahtan kalıcı sakatlık yaşatmamışım:)

neymiiiş? çabuk öğrenen yetenekli aikido çekirgesi hanımını kızdırmayacakmışsıııın:)))
havaya mı girdim ne?

3 yorum:

özii dedi ki...

harikasınn arasıra öğrendiklerini gösterde , ona göre ters bişey yapamasın :)))
Çok mu kötüyüm acaba kıhkıhkıhh

funda dedi ki...

hahahaha çok güldüm omuz ha :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

*tek problem özicim, ben onun öğrendiklerimden öğreniyorum, yani onun kademe hep benden üstte olacak:)
*hehe, cok pis sakatlarım:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails