sayılı gün çabuk geçermiş...


kpss idi, tatildi, taşınacaktık, taşındıydık, ramazandı, bayramdı, referandumdu, dünya şampiyonasıydı. koştur koştur geçiyor günler.sayılı gün çabuk geçer derler ya, ne kadar doğruymuş. şaka maka eylül ayına geldik, 2011'e şurada ne kaldı?

evimize taşındık, bayramda da bol bol kutu açıp, yerleştirdik. arife günü temizlikçi ablamız geldiğinde evimiz çiçek gibi olmuştu zaten. yerleştik, çiçek bahçesi olduk. tabi küçüğümsü evimizi genişimsi olanı ile değiştirince, ufak tefek ihtiyaçlar çıkmadı değil. mesela annem banyomuza tülü tülü iplerden yeni halı örmeye başladı bile. ikea'dan nihilis raflardan aldık, banyo, balkon ve depo odamızda değerlendirdik. perdelerimiz yetmekle kalmadı arttı bile. evimizin pencerelerini ayrı bir sevdim. tüm oda pencereleri çift kapakı ve içeri doğru açılıyor. yani cam silme işlemi için akrobasi yapmaya gerek yok. kutuları açtıkça, böcükümle çöp müzakereleri yapmaya başladık:
- Ne yani, "Eğitime Giriş" kitabının hatırası mı var, niye saklıyoruz, verelim.
- Oolmaaaz, ya atanırsam, ilk sene stajım olacak, bu kitaplar ya bana lazım olursa?
- Önce Kpss barajını geçmen gerekiyor, çöpçü balığım. hem lazım olursa ben sana yenisini alırım.
- Olmaaaz, onun önemli yerlerinin altı çizili, kalsın.
- Peki eğitim psikolojisinde iki tane var, bunlardan birini seç.
- Tamam.
- Kitaplığımızda kitap yok, dergilerin var. kitaplarsa kutuda. sence bu işte bir terslik yok mu? diyorum ki, şu dergileri azaltsan.
- Olmaz onlar seri, hem living etc. artık yayınlanmıyor. devamı yok, yani.
- peki 2005ten kalma AD ve Maison Française dergilerini ne yapacaksın? en azından hoşuna giden yerlerini kes, geri kalanlarını at, yer kaplamasınlar.
- olmaaz, onları kesemem.hem kesmeye kalksam, dergini yarısını ayırmak zorunda kalacağım. sonra parça pinçik dağılacaklar. sonra sen "bu kırpık kağıtların daha hiç işine yaradığını görmedim" deyip, atacaksın, olmaz. dergiler kalacak.
- ama kitaplar kutuda diyorum, kitaplıkta olmaları gerekiyor.
- buldum... bir tane daha kitaplık alalım, dergilerim için. kitapları da kutudan çıkartmış oluruz :)))

sonuç, dergiler şimdilik duruyor. kitaplar kutuda. dergileri düzenleme ve azaltma sözü verdim. ama elim gitmiyor, nedense... hafta sonu selpakım ve gözyaşlarımla bir kısmını uğurlayacağız gibi görünüyor. :(

Yorumlar

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki…
Selamlar canım,

Burada olmadığım için sizlerin Bayramınızı kutlayamadım. Geçmiş Bayramınızı kutlar, şeker tadında, en tatlı bayramların sizlerle sevdiklerinizle geçmesini dilerim. Sevgiyle sağlıcakla kalın.

Afet Ergü Şaşmaz

Popüler Yayınlar