aradığınız kişiye ulaşılamıyor...

yılın son iki günü itibariyle aradığınız kişiye ulaşılamıyor.
sebep sakarlık.

telefonumu dün sabah, ayıptır söylemesi klozete düşürdüm.
çekinmeyin, gülebilirsiniz. ben dünden beri gülüyorum kendime.
çünkü o sırada klozeti kullanmadığım gibi, en az 3-4 adımlık da uzaktaydım.
elimdeki kulak temizleme çubuğunu çöpe atmak için
hızlı bir sağa dönüş manevrası yaptığım gibi
elbisemin ön cebindeki telefon benim dönüşümle daha da hızlanarak uçtu.

uçtu uçtu, klozet kapağına çarparak sekti ve cup diye suya düşüverdi.

hemen elimi poşetleyerek daldırdım suya, telefonumu çıkardım. hemen ayak havlumuz üzerinde parçalara ayırdım.
silerek kurutmaya bıraktım.
ıyyk, igrençsin demeyiniz. dediğim gibi klozetle işim olmadığı gibi,
çamaşır suyuyla yeni dezenfekte etmiştim.
zaten korkum da kurumaması değil, çamaşır sulu suya maruz kalıp kalmadığı...

böcüüm bir telefon doktoruna götürecek kısmetse bugün. içini açıp alkolle temizleyip, kapatıp deneyecekler.
böcüüm, "kendine yılbaşı hediyesi telefon aldırmak için yaratıcı bir uygulama yaptın, tebrikler" dese de,
umarım telefonum ölmez, yaşar.
çünkü ben onu çoook seviyorum.
çünkü içinde bir sürü cici mesajım, videom ve fotoğrafım var.
böcüümün 2 sene önceki yılbaşı kutlamasında söylediği türkü,
derinimin mevlut goruntuleri, banyo videosu,
böcüümün damatlıklarıyla ilk fotoğrafı,
annişimin doğum günü videosu ve daha neler neler.
lütfen bozulmaaa, bana geri dön telefonuuum :)

Yorumlar

Geveze dedi ki…
hmm, bi yerden tanıdık geldi ya..

hatırlayacak gibiyim..

hıh buldum. benim bi arkadaş tatile gittiği mardin'de ilk girdiği tuvalete telefonunu düşürmüştü. ama o alamadı tabii telefonunu, pek sevgili hattı ve kankalarının fotoğrafları filan da gitti.
ama o en çok tuvalete iphone düşüren birine nasıl güldüğünü hatırlayıp eğlendi. neyse ki sadece bi samsung düşürmüştü :))

ismi g ile başlıyor e ile devam ediyor ama kim olduğu mühim değil tabii :))

geçmiş olsun tobicim, inşallah telefonun çamaşır suyundan etkilenmemiştir, hemencecik düzelir.
himm, mardin'e giden hangi arkadasimin basina geldi acaba? :))
allahtan benimki de samsung, i phone'um olsaydi ve dusseydi arkasindan ben de atlardim herhalde:))
henuz acmadik cesaret edip de bugun doktora goturecek telefonumu bocuum. eger ki kurtulamazsa, bir sonraki telefon tercihim su ve camasir suyu gecirmez olani olacak.
bozulmadı, bana geri geldi:) cok sevindirk oldum hihihi :)
Geveze dedi ki…
böylece samsung'a benden on puan. çamaşır suyu geçirmemesi güzel de, tuvalet görünce zıplayarak uzaklaşan modelini yaparlarsa daha da güzel olur, makbule geçer :))
hehe evet ziplayarak sudan uzaklasan telefon istiyorum :))

Popüler Yayınlar