mustela ile "bebeğim olacak" seminerleri

mustela ile "bebeğim olacak" seminerleri bursa ayağı, 4 aralık cumartesi günü bursa korupark avm'de yapılacak. ilk başta mustela nedir ki diye tereddüt etsem de, sonradan hamileler için çatlak kremi markası olduğunu öğrendim. cahilliğimi mazur görünüz. ben sadece "lierac" ve "vichy"den haberdar idim. ee, ne demişler; bilmemek değil, öğrenmemek ayıp. :)
katılmak için 0 216 386 38 13 'ü arıyorsunuz. isminizi ve telefon numaranızı verip, kendinizi kayıt ettiriyorsunuz. herhangi bir katılım ücreti alınmıyormuş.
katılımcı uzmanlardan biri ünlülerin doğum hemşiresi olarak da bilinen Ayşe Öner. diğeri ise Doruk Bursa Özel Hastanesi
Kadın doğum uzman doktorlarından Melike Omak Yıldırım. açıkcası ben çok merak ettim. kaydımı da yaptırdım. yalnız baba adaylarının da katılıp katılamadığına dair bir bilgi verilmemiş. onu da öğrenirsem, böcüümü de peşim sıra seminere götürebilirim :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar