şirin duvar kedileri bulduuum:)

kitaplığım hala yok ama, kedilerim var artık. canlısı giremese de, stickeri girdi eve hehehe :P 

özdilekte tesadüfen karşılaştık kendileriyle, dayanamadım, evlat edindim kedicikleri:) 
ambalajında web adresini buldum. internetten de sipariş edilebiliyorlarmış meğerse, keşke bileydim, daha ucuza gelecekti :) 
olsun, şaşkın kedilerim var artık beniiim heyoooo:)
ilgilenenler www.duvarstickeri.com 'u ziyaret edebilirler. aa bu arada benim kediciklerim keçeden ve boncuk gibi gözleri var, çok şirinleeer :)

Yorumlar

Çok tatlılarmış. Bende salonuma yapıştırmıştım böyle birşeyler. Eve farklı bir hava katıyorlar. Hemen o siteyede bakayım...
Adsız dedi ki…
Yaaaaaaaaa harika bunlar.. Bende bakıp köpicikler varsa onlardan alayım Filiz gıcık olsun :) hihihihi :)
heheh hain köfte:) pandalısı cıksın ondan da alıcam bi dene. evin her yerine panda kampanyasi baslaticam :))
Anne İş'te dedi ki…
gerçekten çok şirinler bu aralar ben de bu mevzu ile bozmuş durumdayım güle güle kullanın
Adsız dedi ki…
Ama baktım köpicikli yokmuş, akşam filiz'e gösteriyim de çıldırsın kedilere :) Seninle birlikte büyütürüz pisicikleri :)
*cok tesekkur ederim, hep yabancı sitelerde ve dekorasyon dergilerinde goruyordum. genelde cicek kelebekler var koctasta falan. burda bulunca acayip sevindim, kediciklerim beniiim :)
*ben e-mail attim köpücük de yapin diye.
yüzsüz müşteri modeli:))
çilek teyzesi gelsin sevsin onları:)
Adsız dedi ki…
Bu site bi harika...Kedileri mutfagıma aldım. Salonumada sazları süper. Üretici firmaya sordum arkadaşlar özel tasarımlarda çalışabiliyorlarmış bilginize... sevgiler...
badem hanımcığım, bakıyorum bizden önce keşfetmiş de, evinizi donatmışsın bile. kendine müslüman insan, bize niye haber vermedin madem, yazdım deftere :)) kara kapli defterde, zaten arayıp sormayanlardansın, bir kahve molasıyla kendini affettirebilirsin :)

Popüler Yayınlar