The Women & Wanted

"the women", harika bir filmdi, hafta sonu seyrettim. zaten meg ryan'a karşı çok kuvvetli hisler beslerim, yıllardır... damarlı elleri, saçları, havası, giyimi... onun gibi olmak istiyorum ama uzun boylu modeli :)
Filmin içerisinde hiç erkek olmadığını söylediklerinde, sıkıcıdır diye düşünmeme rağmen, yokluklarından hiç rahatsız olmadım :))).
konu arkadaşlık ve ilişkiler, anlatım içten, eğlenceli ve akıcı. ben çok sevdim, tavsiye ederim...

seyrettiğim 2. film ise "wanted"... film güzeldi, silah, kan, matrixvari sıradışı eylemler, hele bir falsolu mermi atışı mevzusu var, çok artistik.
angelina hanım kızımızın köfte dudakları, delici bakışlarıyla sert hatun imajı hoştu. aksiyonu içerisinde dikkat ettim de, hakikaten seksi bişi kendisi, hafif iricene ama yakışıyo ablaya. yıllarca "amaan nesini beğeniyorsunuz bunun yaa" diyerek bok atıyor olsam da, eline silah yakışan nadir kadınlardan bence :)

Yorumlar

yapma:)
the women i ben pek begenmemiştim, vermek istedigi mesaj neydi, hiç anlamadım :)
mesaj, kendi markani yarat hehehe:)
hayatımızın odağını erkeğimiz haline getirdigimizde hep hayalleri geride bırakmaz mıyız? biz kendimizden uzaklasirken,ugruna herseyi bıraktigimiz adam da bizden uzaklasir sonu elinde kırık bir kalp, titrek dizler kalir gibi biiisii iste :))

Popüler Yayınlar