turnuva karıncaları, göreve az kaldı:)

ofis çıkışı harekat başlıyor. figonimeyle kapalıçarşıdan guo juan ablamıza bakır cezve ve kahve takımı almaya gideceğiz. maum ev sahibesi benim, hatıra olsun:) çine ya da hollandaya gitme durumumuz olursa biz de onu ziyaret eder, bir acı kahpvesini içeriz, kısmet :P bursago olarak da düve derisinden, ustasından karagöz ve hacivat aldık. çok etnik ve orjinal bence. sopaları bile var, vakit olursa büyükşehir belediyesi rehberi ona karagöz gösterisi de izletecek, o zaman hediyesi daha anlamlı olur herhalde. yani oynamazsa da duvarına dekor olarak koyar:))

sonra capella obasında toplaşıyoruz. bursagolular, misafirler, hep beraber capellada buluşacağız kısmetse. herkes misafirini toplayıp, evine götürecek. yurtlarda kalacaklar için belediyeden araç gelecek. 

bizim evin ilk misafirleri olan kerem sensei ve eşsiz eşi tanseli, yoldan toplayacağız. izmir yolunda acıbadem hastanesini bulurlarsa bizi de bulmuş olacaklar:)
gece 23 suları gelecekleri için benim onlardan önce eve gidip yemeklik bişiler hazırlamam gerekecek ama olsun. dostlarımız geliyor. keşke daha hamarat olaydım da kısacık zamanlarda leziz börekler açaydım :P ama hazır kekun alıp pişirmeyi düşünüyorum, çok kolaycıyım di miii? :)))

Yorumlar

GeCe dedi ki…
ben misafirler olacağını bilmiyordum çok heyecanlı hadi bakalım kolay gelsin

Popüler Yayınlar