bin muhteşem güneş


cumartesi başladım, pazar bitti.
cep boylarından.
"kipatım kalmadı okuyacak yaaaa" diye dört dönerken evde, 
"aaa sahi ben bunu okumamıştım" diye atıldım üstüne. güya dün yazlık-kışlık yerleştirmesi yapıyordum. baktım, habire tuvalet molası vermeye başladım. aklımın kitapta kaldığı gerçeğiyle yüzleştim. herşeyi ortalık yerde bırakarak, kitabı bitirmeye verdim kendimi. 
- bitti mi kipatın nihayet aşkım?
- taliban meryemin kafasını kesti.
- ?! yani?
- ama haksızlık buu.
- ?!?...
- neyse, sen de oku anlarsın.
sonuç olarak. afganistanda doğmadığım için, türlü baltalamaya karşın hala, 
laik bir ülkede yaşadığım için şükür allahıma.
düşünüyorum da; 
tanrı yolunda, çoluk çocuk demeden göz göre cinayet işleyip de cennetlik olduklarını sanan;
kendini bilmezlerden, cahillerden ve aptallardan allah korusun hepimizi.

Yorumlar

Bir Yastıkta dedi ki…
ya ben bu kitabı kaç kitapcıda aradım bulamayınca unutmuştum yine arayım şimdi GeCe
istersen adresini yolla bendekini göndereyim sana. simdi de ucurtma avcisini okuyacagim:)

Popüler Yayınlar