bir sürü sevimli tavşan...

yine ilginç rüyalarımdan birini gördüm.
deniz kenarında dolaşıyoruz, yanımda bir bayan karakter var; ablam ya da yakın bir arkadaş, tam emin değilim. deniz kenarı da değirmendere sahili. su berrak... 
bir tane zıplayan dev tavşan görüyorum sahilde, hem koca kafalı, hem de kocaman. boyu en az 70-80cm vardır. pembeli, turunculu, beyazlı pofidik tüyleri var. "ayy, ne tatlıııı" diyorum. 
deniz kıyısına doğru bakıyorum, suyun içinde yanyana dizilmiş, gözleri kapalı,ama gülümseyen bir sürü tavşan. 
"ya yassık, ölmüşler mi" diyorum. yanımdaki karakter "yok, uyuyorlar" diyor. yakından bakıyorum hakikaten hareket ediyorlar.
hepsini eve götüresim geliyor, sevdiceğime "bana tavşan alalııım" demek için sahilden ayrılıyorum, uyanıyorum.

yorum1: dün akşam derinimi görmeye gittik, sürekli gazıydı, uykusuydu konuşup durduk, etkisinde kalmış olabilirim :)

yorum2: babası "kırk uçurmaya geleceğiz yumurtamızı hazırla, hatta sarıya falan boya" demişti, ben de "sarı olmaz gıda boyası lazım gelir ben soğan kabuğu ile kaynatırım, paskalya yumurtası yaparım kuzuma, üzerine de tavşanlı sticker yapıştırırım" demiştim.

yorum3: derinin gazını, sevdiceğim çıkartmayı başardı dün akşam. stajdan tam not aldı. 
"e hadi, sıra sizde" dediler,"bebek almayalım tavşan alalım bak bunlar da uyuyorlar" dedi sanırım bilinçaltım.

yorum4:......................... rüya tabirinden anlamam, yorumlayabilen varsa bekliyorum :P

illüstrasyon: http://oborochann.deviantart.com/

Yorumlar

özii dedi ki…
Hayır olsun canımcım , acaba üstün açık kalmış olabiler miii:)))
hehehe, olabileer, üstüm mü, popişim mi bilemiyorum artık:P
AskinAy dedi ki…
berrak su iyi diye biliyorum ama yinede hayirlisi olsun insallah öptüm cook..
iyidir kesin, neseli uyandim, tavşan sevdasina :D

Popüler Yayınlar