oyum www.tbwabeniisealsin.com'a

altın örümcek ödülleri için oylama e-postası geldi, bu sabah. 
reklam sektöründe olmama rağmen, gelen kampanya ve reklam epostalarını bir çırpıda siliveririm. 
bişi beni dürttü mü yoksa katalog kapağı yapmaktan daha mı eğlenceli geldi bilemiyorum ama "bir adaylara bakayım" dedim. blog sitelerine de altın örümcek verdiklerini görünce, "hemencik bakıvereyim,sonra kapağımı yaparım"  dedim. (ama içimden)

www.tbwabeniisealsin.com 
hala gülüyorum:P
ya bişi demek istemiyorum, kendiniz bakın... 

genelde böyle yarışmalarda oy da vermem. yalnız bir keresinde 10 kontörüme kıyıp eurovisionda ruslana'ya oy vermiştim, çok kanım kaynamıştı, elin ukraynalısına. birinci olmuş ve çok sevinmiştim. 
bananeyse artık, sanki 2. ile arasında 1 oyluk fark var, onu da ben atmışım gibi. bunu da ilk defa burada açıklıyorum, "salaaaak" deseniz de nasılsa duymayacağım, yazsanız da siliveririm :)
ikinci kontörlü oylamamı birazdan yapabilirim, çok kanım kaynadı. samimi karakterlere destek saplantım var sanırım. borç istese veririm, öyle de bir "salaaaağımdır" :P (allahtan kriz var, para yok. ama süper loto çıksaydı, kesin bu abiyle ortak olurdum)

Yorumlar

Popüler Yayınlar