19 Mart 2009 Perşembe

tam elbise giyilecek günmüş bugün :P

siyah cici örgü elbisemi giydim bugün. allahtan yünlü çorap var ayağımda. şu an dışarıda sulu kar yağıyor ve eve buz tutmadan nasıl giderim diye düşünüyorum bırrrrr:P

soru1: elbise giyecek gün mü kalmadı be güzelim?
soru2: akılsız başın cezasını ayaklar mı çekecek?
soru3: sabah kafasını camdan çıkarıp hava durumuna bakmayan tobi, bu üşümeyi haketmiş midir?
soru4:"dışarısı yağışlı, tedarikli çık dışarı" diyen kocanın sözü dinlemeyen tobi, donmasın da ne yapsın?
soru5: ütü yapmaya üşendiği için, elbise tercihini kullanan tobiye allah akıl fikir versin mi?

4 yorum:

Boogie dedi ki...

Yaa kötü bir havaya denk getirmişsin. İnşallah hasta olmazsın. Bu arada sözümü unutmadım o japon elbiseleri konusunda ama siteyi tekrar bir türlü bulamıyorum. Dur bakalım biraz daha araştırayım ben. Belki bulurum...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ayakli grip mikrop üretim merkeziyim zaten, belki mikroplar hastalanir da kurtulurum :D
simdi bir iki cici elbisem oldu, denk gelirsen yazarsin, oyle ozellikle arayip, yorma kendini, dusunmen yeter :)
zaten benim bedenimde modelleri (cogu zaman L, bazi zaman M) oldugundan pek emin degilim :P

AskinAy dedi ki...

aman canim kendine bukadar haksizlik etme gönlünden gelmis giyinmissin bende özledim vallahi elbise giyinmeyi:))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

cok usumedim allahtan otobüsüm hemen geldi :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails